لاهوتی:به دلیل عدم توجه شایسته, صنعت شیلات مهجور مانده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود درمجلس، گفت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری و بهره گیری از اعتباراتی چون تخصیص ۶۰ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سازمان شیلات ایران و اختصاص۱۰ درصد ازمنابع صندوق توسعه ملی به وزارت جهاد کشاورزی می توانند صنعت شیلات کشور را توسعه دهند. […]

اتمام 99 درصدی پروژه درمان‌بستر اطاقور لنگرود/اجرای پروژه پایگاه امداد هوایی شرق گیلان در لنگرود
lahotiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود درمجلس، گفت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری و بهره گیری از اعتباراتی چون تخصیص ۶۰ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سازمان شیلات ایران و اختصاص۱۰ درصد ازمنابع صندوق توسعه ملی به وزارت جهاد کشاورزی می توانند صنعت شیلات کشور را توسعه دهند.

مهرداد بائوج لاهوتی  درخصوص میزان بودجه تخصیص یافته به سازمان شیلات کشور در حدود ۶۰ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان،گفت: از سوی مسئولان ذی ربط آن طور که باید و شاید به صنعت شیلات توجه بسزایی نشده به طوری که تابه امروز این صنعت مهجور مانده به همین جهت برای توسعه و رونق این صنعت نیاز به فعالیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی،با تأکید بر اینکه صنعت شیلات فقط با توان بخش خصوصی نوپا می شود، تصریح کرد: به طور حتم صنعت شیلات می تواند  با سرمایه گذاری بخش خصوصی  توسعه یابد.

این نماینده مردم درمجلس نهم،اظهار داشت: خوشبختانه در بخش کشاورزی لایحه بودجه ۹۳ پیشنهاد شده که ۱۰ درصد از منابع صندوق توسعه ملی به وزارت جهاد کشاورزی داده شود که این مهم برای سازمان شیلات کشور در جهت تکمیل  پروژه ها و اجرای طرحهای شیلاتی بسیار به موقع و سودمند است.

بائوج لاهوتی،افزود: چنانچه بخش های خصوصی در جهت سرمایه گذاری برای تکمیل پروژه ها و اجرای طرحهای شیلاتی با کمبودی مواجه شدند می توانند از این ۱۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

نماینده مردم لنگرود درمجلس، تصریح کرد: با توجه به اینکه لایحه بودجه سال ۹۳ انقباضی بسته شده است به همین جهت دولت دیگر نمی تواند سهم بخش شیلات را افزایش دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس،گفت: به طور حتم بخش های خصوصی با سرمایه گذاری و فعالیت  و با بهره گری از اعتباراتی که دولت ازجمله تخصیص  ۶۰ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سازمان شیلات ایران و  اختصاص۱۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی به وزارت جهاد کشاورزی می توانند این بخش مهم و ارزآور را توسعه و رونق دهند. /خانه ملت

Share