قربانی :بادام چینی و عراقی به نام بادام آستانه به فروش می رسد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین قربانی عصر دوشنبه در جمع مسئولان آستانه اشرفیه اظهار کرد: با رونق صنایع بسته بندی و تبدیلی می توان تحولات اساسی در بخش اشتغال شهرستان ایجاد کرد. وی همچنین با بیان اینکه ۹۵ درصد بادام زمینی کشور در آستانه تولید می شود،افزود: سالانه حجم زیادی از بادام […]

بghorbaniه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین قربانی عصر دوشنبه در جمع مسئولان آستانه اشرفیه اظهار کرد: با رونق صنایع بسته بندی و تبدیلی می توان تحولات اساسی در بخش اشتغال شهرستان ایجاد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ۹۵ درصد بادام زمینی کشور در آستانه تولید می شود،افزود: سالانه حجم زیادی از بادام های چینی و عراقی وارد این شهرستان  می شود و به نام  آستانه به فروش می رسد که باید این مهم ساماندهی شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر گفت:  پارسال ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی آستانه اختصاص یافت که از حیث جذب بین شهرستان های استان رتبه نخست را کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: درصدی زیادی از این  اعتبار به بحث فناوری، بسته بندی و فرآوری  بادام زمینی سرمایه گذاری شد.

قربانی  اظهار کرد: متاسفانه در اثر بارش برف سنگین در سال های ۸۶ و ۸۳  خسارت زیادی به شبکه برق آستانه اشرفیه وارد شد و تاکنون نیز این خسارت ها  جبران نشده است.

وی اذعان کرد: در چند ماهه اخیر  ۲٫۵ میلیارد تومان برای ترمیم شبکه برق تامین شده است اما به دلیل خسارت ها گسترده نیازمند اعتبارات بیشتری است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در حال حاضر ۱۱ روستایی این شهرستان از داشتن نعمت آب سالم و بهداشتی محروم هستند این در حالیکه منابع آبی فراوانی در منطقه وجود دارد./ مهر

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share