مدیرکل کمیته امداد گیلان

فعالیت‌های علمی و پژوهشی در کمیته امداد یک ضرورت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کمیته امداد گیلان خواستار فعالیت‌های پژوهشی در این نهاد شد و گفت: سند راهبرد پژوهشی کمیته امداد گیلان تدوین می‌شود.

alimohamadiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کمیته امداد گیلان خواستار فعالیت‌های پژوهشی در این نهاد شد و گفت: سند راهبرد پژوهشی کمیته امداد گیلان تدوین می‌شود.

حسین علی‌محمدی بعد از ظهر امروز در همایش «پژوهش دریچه‌ای به سوی توسعه پایدار»، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در کمیته امداد را ضرورت خواند و اظهار کرد: سیاست‌های کلی نظام اداری بر پایه دانش‌محور کردن فعالیت‌ها است.

وی بر پژوهش در حوزه‌های مختلف کمیته امداد تاکید کرد و افزود: اطلاعات در عصر حاضر بخش حیاتی و جدایی‌ناپذیر توسعه پایدار سازمان‌های دولتی و خصوصی محسوب می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه نهادها در عصر انفجار داده‌ها نیازمند اطلاعات جامع طبقه‌بندی‌شده هستند، تصریح کرد: اولویت جایگاه علم و پژوهش برای کمیته امداد گیلان حائز اهمیت است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از تدوین چارچوب‌های تخصصی ارزیابی و ارزش‌گذاری فعالیت‌های پژوهشی مدیران و کارکنان این نهاد خبر داد و بیان کرد: فعالیت کارمندان و مدیران کمیته امداد استان طبق چارچوب‌های مذکور ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به تدوین سند راهبرد چهار ساله پژوهشی ویژه کمیته امداد گیلان، خاطرنشان کرد: سند راهبردی نقشه راه برای رسیدن به اهداف و انسجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه تحقیقات بنیادی و توسعه‌ای است.

علی‌محمدی بر اهمیت تعیین اولویت‌های پژوهشی به منظور انجام فعالیت‌های کاربردی و هدفمند تاکید کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان پژوهش کاربردی از طرف مدیران ستادی و شهرستانی، استادان و صاحب‌نظران دانشگاه‌های استان به حوزه پژوهش کمیته امداد گیلان ارسال شده است./فارس

Share