به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

عابدینی مدعی شد: مظفری‌زاده به نفع ملوان غش کرده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی داماش گیلان شب گذشته در برنامه نود پشت خط آمد تا درباره شکست سنگین تیم داماش مقابل ملوان در رشت صحبت کند.عابدینی مسئولیت این شکست را به دوش سعید مظفری‌زاده داور این مسابقه انداخت و سپس با حرف‌های عجیب او را متهم کرد که با همکاری با دو عضو فدراسیون فوتبال سناریو مورد نظر خود را پیش برده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی داماش گیلان شب گذشته در برنامه نود پشت خط آمد تا درباره شکست سنگین تیم داماش مقابل ملوان در رشت صحبت کند.
عابدینی که به هر دلیلی از این باخت به شدت عصبانی بود مسئولیت این شکست را به دوش سعید مظفری‌زاده داور این مسابقه انداخت و سپس با حرف‌های عجیب او را متهم کرد که با همکاری با دو عضو فدراسیون فوتبال سناریو مورد نظر خود را پیش برده است. عابدینی که بسیار تند و ترمزبریده حرف می‌زد گفت: متاسفانه سازمان لیگ برای این بازی ناظرینی را انتخاب کرده بود که سابقه زیادی در پلشتی‌ها دارند. من این موضوع را قبل از بازی به اطلاع آقای تاج رساندم و ایشان گفت بعد از مسابقه به این مسئله رسیدگی می‌کنیم.

 311254_heroa
عابدینی سپس پای مظفری‌زاده هم وسط کشید و گفت: برای من مشخص بود با توجه به هماهنگی بین مظفری‌زاده با آلبرت گریگوریان و صادق صدیقی سر تیم داماش بریده خواهد شد. در برنامه نود مشخص شد یک پنالتی برای داماش گرفته نشده و البته یک بازیکن ما هم بی‌جهت اخراج شده است.
عابدینی در ادامه گفت: من به طور حتم اتفاقات بازی داماش – ملوان را در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنم و به همه ثابت می‌کنم که این نتیجه چه پشت پرده‌هایی دارد. البته تاکیدم هم بر این است که این بحث‌ها هیچ ربطی به باشگاه ملوان ندارد همچنین مظفری زاده  دیشب برای دفاع خود پس از صحبت‌های عابدینی با استودیوی ۱۴ تماس گرفت و  خواست روی خط بیاید که وقتی عادل این خبر را اعلام کرد عابدینی گفت: اگر مظفری‌زاده حرف بزند چیزهایی می‌گوید که او بلافاصله داوری را کنار بگذارد! در نهایت تماس مظفری زاده با برنامه نود به دلیل کمبود وقت وصل نشد تا بینندگان آخر شبی برنامه نود با کوهی از مجهولات به بستر بروند.
 این حمله دومین حمله مستقیم به داوری و متهم کردن آنها به فساد پس از ماجراهای بازی پرسپولیس و سپاهان که در آن مسابقه هم علی دایی محسن قهرمانی را  متهم به مسائل پشت پرده کرده بود.
فدراسیون فوتبال که در مورد اول که از موضع پایین و با ضعف با مسئله برخورد کرده حالا باید مسئولیت این ماجرا بپذیرد به خصوص که پای یکی از باشخصیت‌ترین داوران فوتبال ایران در میان است، داوری که قبلا هم به خاطر اتهام‌ها قصد کنار گذاشتن داوری را داشت و با اصرار کمیته داوران به کار بازگشته بود.
Share