ضرورت سرعت بخشیدن به ساخت تقاطع غیرهمسطح فومن

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مجتبی خدادادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات پروژه تقاطع غیرهمسطح منطقه سند ـ فومن در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مراحل ساخت این پروژه بیش از حد معمول طولانی شده است، اظهار داشت: این تقاطع غیرهمسطح از فومن تا آستارا ادامه دارد و یکی از […]

تقاطع  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مجتبی خدادادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات پروژه تقاطع غیرهمسطح منطقه سند ـ فومن در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مراحل ساخت این پروژه بیش از حد معمول طولانی شده است، اظهار داشت: این تقاطع غیرهمسطح از فومن تا آستارا ادامه دارد و یکی از جاده‌های پر ترافیک است و برای شهر رشت کمربند محسوب می‌شود.

مدیرکل حوزه راه‌سازی شمال غرب کشور تعطیلی پروژه تقاطع غیرهمسطح سند ‌ـ فومن را غیرموجه خواند و افزود: پیگیری‌های نماینده مردم فومن و شفت و فرماندار این شهرستان در طول یک سال گذشته موجب سرعت بیشتر در زیرسازی این طرح شده و تمام تلاش ما این است که تا پایان سال ۹۳ پروژه مذکور پایان یابد و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه شخصأ پیگیر اجرای این پروژه خواهم بود، خاطرنشان کرد: گزارش کار روزانه پروژه باید توسط پیمانکار به ساخت و توسعه راه‌های شمال کشور ارسال شود.

خدادادی با با اشاره به اینکه از محل فروش سهام مبلغ ۲.۲ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص می‌یابد، ابراز داشت: مسئولان استانی و شهری فومن در اجرای بهتر و سریع‌تر این پروژه برنامه‌های تدوین شده را اجرایی کنند.

*پروژه تقاطع غیرهمسطح سند – فومن به یک بار منفی تبدیل شده است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه پیگیر اجرای کامل پروژه مذکور هستیم، بیان داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح فومن به یک بار منفی و مشکل امنیتی در منطقه و افکار عمومی تبدیل شده است.

ناصر عاشوری افزود: اگر وزارت راه و پیمانکار پروژه توانایی تکمیل این تقاطع را ندارند در همین جلسه به ما اعلام کنند تا برای اجرای آن تمهیداتی بیندیشیم.

وی با بیان اینکه بنده شاهد و ناظر هستم که در یک سال گذشته کارهای بسیاری صورت گرفته است، تصریح کرد: تا زمانی که کارهای زیر ساختی انجام نگیرد نمی‌توان مراحل بعد را آغاز کرد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم که اعتبارات لازم برای تکمیل این پل اختصاص یابد و پیگیر تخصیص سنواتی برای تأمین مالی این پروژه خواهیم بود.

*ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح فومن

فرماندار فومن نیز با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح سند‌ـ فومن نیاز به سرعت بخشیدن دارد، اظهار کرد: این امر نیازمند همت مسئولان و پیمانکار طرح است.

اسماعیل قربانزاده افزود: در یک بخش باید عبور مستقیم پل برقرار و در مراحل بعدی تکمیل شود.

وی درخواست کرد تا مراحل اجرایی پروژه توسط پیمانکار در جلسه مذکور اعلام شود و جزو مصوبات قرار گیرد./فارس

Share