شکایت دو وکیل و چند کارگر از سعید مرتضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار و دو وکیل دادگستری علیه مرتضوی شکایت کردند. «مصطفی ترک همدانی» وکیل کارگران این شرکت تولیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر ارایه شکایت کارگران شرکت یاد شده به معاون ارجاع دادسرای کارکنان دولت، خودم و یک […]

mortazaviبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار و دو وکیل دادگستری علیه مرتضوی شکایت کردند.

«مصطفی ترک همدانی» وکیل کارگران این شرکت تولیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر ارایه شکایت کارگران شرکت یاد شده به معاون ارجاع دادسرای کارکنان دولت، خودم و یک وکیل دادگستری دیگر نیز که بیمه شده سازمان تامین اجتماعی بودیم، علیه مرتضوی رییس سابق این سازمان شکایت کردیم.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: از مرتضوی به اتهام اختلاس، تصرف غیر قانونی و خیانت در امانت شکایت شده است.

ترک همدانی ادامه داد: این شکایت صبح امروز در دادسرای کارکنان دولت ثبت و دستورات لازم برای رسیدگی به آن داده شد اما نظر دادسرا بر این است که منتظر بمانند تا پرونده کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز به قوه قضاییه ارجاع شود تا به صور یکجا رسیدگی کنند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر مصطفی ترک همدانی و کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار، پیمان حاج محمود عطار یک وکیل دادگستری نیز به عنوان بیمه شده سازمان تامین اجتماعی، امروز (شنبه) علیه مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی شکایت کرد.

وی  اعلام کرده بود که تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند علیه مرتضوی شکایت کنند.

Share