صبح امروز:

شهردار کلانشهر رشت با سفیر سریلانکا دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در این نشست شهردار رشت گسترش روابط این دو کشور را موجب ارتقای توانمندی ها بر شمرد و گفت : استفاده از توریسم در گیلان در عرصه گردشگری نیاز به تقویت دارد ، می بایست دامنه خدمات به کشورهای همجوار نیز توسعه یابد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ، رییس شورای اسلامی شهر و  شهردار رشت با سفیر سریلانکا دیدار نمودند.   saffff

در این نشست شهردار رشت گسترش روابط این دو کشور را موجب  ارتقای توانمندی ها بر شمرد و گفت : استفاده از توریسم در گیلان در عرصه گردشگری نیاز به تقویت دارد ، می بایست دامنه خدمات به کشورهای همجوار نیز توسعه یابد.
شهردار رشت انتقال اطلاعات و تجربیات و بهره مندی از همکاری های فی ما بین را خواستار گردید و این ارتباط را گامی جهت توسعه خدمات عنوان نمود.
شهردار رشت با اشاره به ظرفیت های شهر رشت جهت گردشگری و جذب توریسم گفت: با برقراری ارتباطات فرا شهری خلاء های اقتصادی و تجاری مرتفع شده و امکان جذب گردشگران را افزایش می دهد.

وی افزود : ایران از لحلاظ توان اقتصادی کشور بسیار قدرتمندی محسوب می شود و خواهر خواندگی رشت  با شهرهای کشور سریلانکا می تواند زمینه ساز توسعه بیشتری باشد.
دکتر جمشیدی رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز این دیدار را فرصت مغتنمی برای بهره مندی از تجارب و توسعه دامنه ارتباطات گوناگون بر شمرد و خواستار استمرار این نشست ها گردید.

 

 محمد فیصل راضین سفیر سریلانکا نیز در این دیدار بر ضرورت گسترش ارتباطات اقتصادی ، فرهنگی و … اشاره نمود.
saffff2
Share