شهردار رشت:شهری سالم با داشتن شهروندانی سالم، محقق می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در دیدار با اعضای ستاد عفاف و حجاب و امر به معروف شهرداری گفت : وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر در این ایام بسیار سنگین می باشد ، در ایامی که متعلق به امام حسین “ع” است و ایشان در همین راه یعنی […]

khalili 3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در دیدار با اعضای ستاد عفاف و حجاب و امر به معروف شهرداری گفت : وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر در این ایام بسیار سنگین می باشد ، در ایامی که متعلق به امام حسین “ع” است و ایشان در همین راه یعنی امر به معروف شهید شدند و حتی دلیل قیام ایشان نیز عمل نکردن به حق و رشد باطل در آن ایام بود.

شهردار رشت افزود : بر اساس مباحث اعتقادی در جامعه باید سعی نمود دیگران را به کار خیر دعوت نماییم ، باید جهت تاثیر گذاری ، مباحث را کاربردی نماییم ، عامل بقای جوامع امر به معروف و نهی از منکر خصوصاً در جامع اسلامی می باشد.

محمد ابراهیم خلیلی افزود : فعالیت هایی که تاکنون انجام شده ، باید تقویت گردد ، رعایت عفاف و حجاب صرفاً مختص بانوان نیست ، آقایان را هم در بر می گیرد.

شهردار رشت داشتن شهر سالم و شهروندان سالم را از اهداف اصلی خدمت عنوان نمود و وظیفه ستاد امر به معروف را در تحقق این مهم ضروری دانست.

وی گفت : عامر به معروف و ناهی منکر یک مسئولیت سنگین می باشد که باید شرایط مناسب آن را فراهم نمود ، اخلاق مداری باید سرلوحه کار ها باشد ، غیبت کردن باید از مجموعه حذف گردد.

خلیلی با اشاره به این که آدم خدمتگزار باید بداند که تکریم نماید گفت : وظیفه ما آموزش به نیروها جهت داشتن حسن خلق و برخورد مناسب با ارباب رجوع می باشد ، باید سعی نماییم حد و حدود را رعایت کنیم.

وی افزود : وظیفه اعضای ستاد امر به معروف و حجاب و عفاف بسیار خطیر است ، لازمه کار بیشتر در این عرصه بهره گیری از زمان می باشد ، باید آموزش را در این زمینه پر رنگ نماییم.

Share