به گزارش دیارمیرزا:

«سگ هار نجس منطقه» را بیشتر بشناسید +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا “سگ هار نجس منطقه” توصیفی است که رهبر معظم انقلاب برای برملا کردن ماهیت رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند. تنها راه مطمئن دوری از بیماری هاری، پیشگیری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مقام معظم رهبری در دیدار دیروز فرماندهان بسیج کشور با ایشان، ضمن اشاره به ادعاهای کذب مقامات برخی کشورهای غربی درباره برنامه هسته ای کشورمان فرمودند: “جمله‌ای که از دهان سگ هار نجس منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود که ایران تهدیدی برای جهان است.تهدید جهان آنهایی هستند که جز شر چیزی برای دنیا نداشته‌اند، مانند همین رژیم نامشروع.”

رژیم نامشروع صهیونسیتی که ۶۵ سال از عمر آن می‌گذرد، تا کنون دولتمردان مختلفی را به خود دیده که بسیاری از آنها علاوه بر روحیات جنگ طلبانه، خشونت گرا، بی رحمی و قسی القلب بودن در مواجهه با همه غیریهودیان و حتی یهودیان مخالف آنها، مشکلات اخلاقی عدیده ای نیز داشته اند و نکته عجیب اینکه برخی از آنها نه تنها از بیان آن ابایی نداشتند بلکه به آن افتخار هم می کردند!

“سگ هار نجس منطقه” توصیفی است که رهبر معظم انقلاب برای برملا کردن ماهیت رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند.

سگ در اسلام نجس است و بیماری هاری که غالبا از طریق این حیوان می تواند به حیوانات دیگر و انسان ها منتقل شود، یکی از بیماری‌های خطرناک است که درمان مشخصی برای آن کشف نشده است.

میزان کشندگی بیماری بسیار بالا و صد درصد است، به طوری که پس از ظهور علائم بالینی چه در انسان و چه در حیوان، درمان امکان‌پذیر نبوده و مرگ اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

گاز گرفتن و پنجه کشیدن توسط حیوان هار اصلی‌ترین راه انتقال بیماری هاری است. پنجه‌های آلوده به بزاق، پوست خراشیده یا زخمی شده توسط حیوان هار، ترشحات حیوان هار که از طریق لیسیدن به لب، چشم و بینی کودکان منتقل می‌شود، دیگر راه های رایج انتقال بیماری است. همچنین دندان سگ می‌تواند آلوده به ویروس هاری و در نتیجه عامل انتقال باشد.

حیوان هار بسیار خطرناک است و هر لحظه احتمال گازگرفتگی توسط او وجود دارد و اگر چنین اتفاق رخ دهد احتمال مرگ شخص به ۵۰ درصد می رسد.

تنها راه مطمئن جلوگیری از دچار شدن به این بیماری، پیشگیری است. جالب است که این ویژگی‌ها دقیقا بر مشخصات رژیم صهیونیستی منطبق است و نزدیکی به این رژیم می تواند احتمال آلوده شدن و مرگ(!) را به شدت افزایش دهد. به همین دلیل تنها راه مطمئن جلوگیری از این وضعیت، دوری از این رژیم از طریق شناسایی دام های این رژیم است.

با کابینه “سگ هار نجس منطقه” آشنا شوید

کابینه رژیم صهیونیستی در حال حاضر کابینه ای

ئتلافی است که حزب راستگرای لیکود بیشترین سهم را در آن دارد. با توجه به نقش هریک از اعضای کابینه به ویژه در مسائل بین المللی به عنوان مشتی نمونه خروار به سوابق ۴ نفر از اعضای موثر کابینه فعلی “سگ هار نجس منطقه” اشاره ای گذرا می کنیم:

شیمون پرز

ریاست رژیم صهیونیستی که مقامی نسبتا تشریفاتی است چند سالی است که بر عهده شیمون پرز است. او که پیشتر رهبر حزب کارگر – مهمترین رقیب حزب لیکود – بود، مدتی بعد از نخست وزیری آریل شارون – جلاد صبرا و شتیلا- به حزب جدید او کادیما پیوست. این حزب که به نظر می رسد هدف از تشکیل آن وانمود کردن صلح پذیری (!!) صهیونیست ها در لفافه الفاظی چون میانه روی و اقداماتی مزورانه مانند تخلیه شهرکهای صهیونیستی غزه در دهه گذشته بوده، بعد از چند سال با شکست مواجه شد و عملا قدرت خود را از دست داد.

72619_432
روبوسی رییس “سگ هار نجس منطقه” با هیلاری کلیونتون
مدونا (خواننده و بازیگر معروف) و رییس “سگ هار نجس منطقه” در آغوش یکدیدگر

یکی از مهمترین رویدادهای زندگی سیاسی او که بیشتر به طنز شباهت دارد و اعتبار مجامع بین المللی را خدشه‌دارتر می کند، دریافت جایزه صلح نوبل در سال ۱۹۹۴ است! شیمون پرز این روزها نقش یک مقام میانه رو اسراییلی(!) را بازی می کند که گهگاهی اعضای کابینه را تندروی بر حذر می دارد و انها را به صبر(!) دعوت می کند.

بنیامین نتانیاهو

نتانیاهو اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که در اراضی اشغالی به دنیا آمده. قبل از او تمامی نخستوزیران این رژیم در خارج از سرزمین های اشغالی متولد شده بودند. نتانیاهو در چند مقطع مختلف از دهه ۱۹۹۰ تا کنون نخست وزیر شده است.
برخی تهدیدات بی محتوا و متناوب نتانیاهو را به دلیل مسائل سیاسی داخلی این رژیم می دانند. چراکه بسیاری از طرفداران لیکود از افراطی های این رژیم به شمار می روند و نتانیاهو احتمالا قصد دارد خود را میان آنها موجه نشان دهد.


نقاشی مضحک نخست وزیر “سگ هار نجس منطقه” در سازمان ملل که سوژه رسانه های غربی هم شد

مضحک ترین نمایش نتانیاهو دو سال پیش در مجمع عمومی سازمان ملل اجرا شد و طی آن، او با در دست گرفتن طرحی ابتدایی و کودکانه تلاش داشت تا جامعه جهانی را متقاعد کند که ایران قریب به اتفاق راه ساخت بمب اتمی را رفته است!
نمایش او به قدری کودکانه و ابلهانه بود که تا مدتها سوژه و مضحکه رسانه های غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز قرار گرفت و مدتها کاریکاتوریستها را مشغول کرده بود.!

آویگدور لیبرمن

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را را به دلیل دست داشتن در رسوایی‌های اخلاقی و مالی و سیاسی بی‌شمار «مرد ماموریت‌های ناپاک» نامیده‌اند. وی از جمله تندروهای صهیونیست به شمار می رود که در مقطعی خواستار اخراج اعراب ساکن سرزمین های اشغالی شده بود. گفتنی است در حال حاضر ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساکن سرزمین های اشغالی هستند که بیش از ۱.۵ میلیون نفر از انها عرب هستند.


دیدار وزیر خارجه “سگ هار نجس منطقه” با کاترین اشتون

او چندی پیش به دلیل فساد سیاسی از وزارت خارجه استعفا داده بود و اخیرا دوباره به این پست برگشته است. همچنین اواخر سال ۱۹۹۱ بود که از لیبرمن به دلیل تجاوز به یک نوجوان شکایت شد. مشابه چنین حادثه‌ای در سپتامبر ۲۰۱۱ نیز روی داد و به همین اتهام از لیبرمن شکایت شد تا دادگاه رژیم صهیونیستی وی را به پرداخت ۷۵۰۰ شیکل به عنوان دیه به شاکی و ۱۰ هزار شیکل غرامت به این رژیم محکوم کند!

زیپی لیونی

لیونی در حال حاضر وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی است ولی مسئولیت اصلی او سرپرستی مذاکرات به اصطلاح سازش با فلسطینیان است. لیونی هم از جمله افراد معروف حزب کادیما به شمار می رفت که قبل از انتخابات اخیر پارلمان این رژیم، حزب جدیدی به نام جنبش تشکیل داد. لیونی مدت کوتاهی را نیز به عنوان نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی تجربه کرده است.

اوج رسوایی او – که البته از نظر خود لیونی نه تنها رسوایی نیست بلکه باید به آن افتخار نیز کرد- اعترافش به داشتن روابط جنسی با برخی سران عرب است!
او با افتخار به یک رسانه انگلیسی گفته بود که با امیر و نخست وزیر قطر روابط جنسی برقرار کرده تا از آنها اطلاعاتی در جهت اهداف رژیم صهیونیستی دریافت کند.

دیدار وزیر دادگستری “سگ هار نجس منطقه” با امیر قطر، یکی از کسانی که به ارتباط جنسی با او اعتراف (افتخار) کرده است!

 

Share