سسک فابرگاس رشتی ها در کرمان: محمد آبشک به مس پیوست

آبشک در نهایت پس از چهار فصل و نیم حضور در داماش با واریز رقم رضایت نامه اش از سوی مس کرمان به این باشگاه پیوست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمد آبشک هافبک دفاعى بیست و هشت ساله داماش در نقل و انتقالات نیم فصل به مس کرمان پیوست. این در حالى است […]

آبشک در نهایت پس از چهار فصل و نیم حضور در داماش با واریز رقم رضایت نامه اش از سوی مس کرمان به این باشگاه پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمد آبشک هافبک دفاعى بیست و هشت ساله داماش در نقل و انتقالات نیم فصل به مس کرمان پیوست. این در حالى است که پیش از این شنیده می شد او از باشگاه های راه آهن و استقلال هم پیشنهاد دارد و در ابتداى فصل هم تا یک قدمى پرسپولیسى شدن هم پیش رفته بود.
ظاهرا بزرگترین مانع در عدم استقلالى شدن آبشک مبلغى بود که از سوى باشگاه داماش براى صدور رضایت نامه در نظر گرفته شده بود. این رقم به جز صرف نظر کردن آبشک از دریافت قرارداد امثالش با داماش بود!
آبشک در نهایت پس از چهار فصل و نیم حضور در داماش با واریز رقم رضایت نامه اش از سوی مس کرمان به این باشگاه پیوست. مس کرمان بابت انتقال آبشک به داماش مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان به این باشگاه شمالى پرداخت کرد. همچنین آبشک نیز تمامی طلب هایش به داماش گیلان را بخشید تا رضایت نامه این بازیکن صادر شود.
محمد آبشک پس از بوباکار کبه، جهانگیر عسگری و آریلسون ملو داسیلوا چهارمین بازیکنی است که در نقل و انتقالات نیم فصل از جمع داماشی ها جدا شد.

 230371_heroa
Share