سریال ندیمی و مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنان ادامه دارد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان پنجم اردیبهشت ماه امسال با حضور در فرمانداری لاهیجان تفاهمنامه ای را امضا کرد که طبق آن می بایست در امر گازرسانی چندین روستای شهرهای لاهیجان و سیاهکل و بخش رودبنه، ظرف مدت یک تا چهار ماه یا پیمانکار معرفی می کرد یا اجرای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان پنجم اردیبهشت ماه امسال با حضور در فرمانداری لاهیجان تفاهمنامه ای را امضا کرد که طبق آن می بایست در امر گازرسانی چندین روستای شهرهای لاهیجان و سیاهکل و بخش رودبنه، ظرف مدت یک تا چهار ماه یا پیمانکار معرفی می کرد یا اجرای پروژه آغاز می گردید، این مهم حتی در حضور ندیمی و فرمانداران شهرهای سیاهکل و لاهیجان به انجام رسید اما الان که در آذر ماه به سر می بریم ظاهرا هیچ کدام از موارد توافق شده به سرانجام نرسید.

چرا که ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، یکبار در مهر ماه طی نامه ای به زنگنه وزیر نفت انتقادات شدیدی از مدیرعامل شرکت گاز گیلان مطرح کرد و از عدم اجرای مصوبات جلسه اردیبهشت ماه به شدت گله مند و ناراضی بود و نوشت که سید جلال نورموسوی بدقول است، خودش را از مردم مخفی می کند و برخورد خوبی با ارباب رجوع ندارد و عدالت را رعایت نمی کند.

وقتی این نامه جواب نداد در کمتر از یک ماه بعد نیز ندیمی در نامه ای دیگر به هیئت رییسه مجلس خواهان سئوال از وزیر نفت در خصوص بررسی مدیریت شرکت گاز گیلان از جهات علمی، سوابق، عدالت، بکارگیری همکاران، سوگیری جغرافیایی، برش مدیریتی، نتیجه بخشی(عبارات عین نامه ندیمی است) شد.

مکاتبه ایرج ندیمی با وزیر نفت در خصوص گازرسانی به مناطق روستایی در لاهیجان و سیاهکل ۲۸ آبان نیز ادامه داشت تا اینکه بالاخره نورموسوی مجبور شد دست به قلم شود و جواب نامه های کوتاه و تند ندیمی را در یک طومار بلند بدهد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان چهارم آذر ماه جاری در نامه ای خطاب به ندیمی، روستاهای مورد اشاره وی جهت گازرسانی را خارج از برنامه ریزی های سالیانه و اعتبارات تخصیصی دانست و گفت:  تصویب گازرسانی به روستاهای جدید هر سال در حضور نمایندگان و مسئولان ارشد اجرایی هر شهرستان انجام می شود و موضوع به اطلاع مردم آن مناطق می رسد، اما در این بین پیرو درخواستهای مکرر مردم سایر روستاهایی که گازرسانی نشده اند، نمایندگان آنها را مجاب می کند نزد مقام وزارت یا مدیران ارشد مربوطه بروند و درخواستهایی داشته باشند. چنانچه حتی دستوری مبنی بر مساعدت و یا تخصیص روستاهای مذبور در برنامه سالهای آتی نیز از سوی آن مقام های عالی صادر گردد، برای نمایندگان محترم به منزله توافق گازرسانی تلقی گردیده، درحالیکه هیچ اعتبار و نقدینگی در این خصوص تخصیص نیافته است. روستاهای مورد اشاره جناب ندیمی نیز از این دست مناطق هستند که در مراحل انتخاب و تصویب و تایید روستاهای اولویت دار ما نبوده است.

اگرچه متن نامه نورموسوی بسیار بیشتر از این مقدار بود ولی ماحصل گفته هایش همین است که نگاشته ایم.

حال اصرار ندیمی درست است یا ادعای نورموسوی چیزی است که قطعا در قسمت های بعدی سریال تنش میان این دو مشخص خواهد شد./خزرآنلاین

Share