سانحه رانندگی برای خواننده موسیقی پاپ

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشور در سوگ از دست دادن همسرش نشست.  بنیامین بهادری روز گذشته در یک حادثه رانندگی در اتوبان همت خروجی باکری، دچار حادثه شد که در این بین همسرش بر اثر شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان «پیامبران» و در حین تلاش های […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشور در سوگ از دست دادن همسرش نشست.  بنیامین بهادری روز گذشته در یک حادثه رانندگی در اتوبان همت خروجی باکری، دچار حادثه شد که در این بین همسرش بر اثر شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان «پیامبران» و در حین تلاش های تیم پزشکی مربوطه، چشم از جهان فرو بست. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری وارد نشده است.

aaa_24

تلاشها برای کمک رسانی به آسیب دیدگان این حادثه به نتیجه ای نمی رسد و متاسفانه خانم «نسیم حشمتی» همسر بنیامین سرانجام تسلیم سرنوشت می شود. فرید احمدی، بهروز صفاریان، نیما وارسته، محسن رجب پور، احسان حق شناس و چند تن از هنرمندان دیگر کشورمان از جمله چهره هایی بودند که به محض اطلاع از این خبر با حضور در بیمارستان در جهت تسریع به امور درمانی و پزشکی تلاش‌هایی را کردند که متاسفانه بی نتیجه ماند تا خواننده سرشناس موسیقی پاپ داغدار شود.

از صبح امروز چهره های زیادی از قبیل «محمد علیزاده»، «فرزاد فرزین»، «رضا صادقی»، «رضا یزدانی»، «مهدی یراحی»، «محسن چاوشی»، «حمید عسکری» و …. در پیام هایی جداگانه درگذشت همسر این خواننده پاپ کشور را تسلیت گفته اند.

 منبع:موسیقی ما

Share