بی کاری در گیلان بی داد می کند !

زنگ خطر برای مسئولان گیلان به گوش می رسد !!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پنج شنبه هفته گذشته آزمون استخدامی دانشگاه گیلان در محل دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر داوطلب دختر و پسر برای کسب ۱۴ کرسی کارمندی دانشگاه گیلان با هم به رقابت پرداختند!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،آزمون استخدامی دانشگاه گیلان در حالی برگزار شد که ازدحام بالای جمعیت برای کسب یکی از ۱۴ کرسی کارمندی دانشگاه گیلان آن هم از نوع قراردادی، واقعاً تاسف برانگیز بود و نشان از جمعیت بالای جوانان جویای کار در استان داشت.

یکی از داوطلبان در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین، با عنوان اینکه مادرش نذر کرده تا در این امتحان قبول شود، گفت:” ۴۰ هزار تومان به جساب دانشگاه واریز کردم اما حالا که تعداد بالای افراد جویای کار را می بینم کاملاً ناامید هستم و می دانم که قبول نمی شوم”

این در حالی است که مشاهدات عینی خبرنگار ما خبر از حضور نزدیک به ۲۰۰۰ نفر برای شرکت در آزمونی می داد که در نهایت تنها ۱۴ نفر قرار بود که برگزیده شوند و به صورت قراردادی در دانشگاه گیلان آغاز به کار نمایند.

جمعیت بالای داوطلبان باعث تاخیر یک ساعته در زمان پیش بینی شده برای آغاز امتحان بود اما با این حال مشکل دیگری در زمان برگزاری آزمون مشاهده نشد.

گفتنی است هر یک از داوطلبان برای حضور در این آزمون می بایست ۴۰ هزار تومان به عنوان هزینه ثبت نام به حساب دانشگاه پرداخت کنند و بر سر امتحانی بنیشنند که کثرت بالای شرکت کنندگان بسیاری را از همان ابتدا ناامید کرده بود و زنگی را در گوش مسئولان استان به صدا درآورد. زنگ خطر!!!

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share