زمان احتمالی توزیع دو بسته کالایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از آنکه که معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از تأمین ریالی توزیع دو بسته کالایی در بین مردم خبر داد، یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: چهار کالای برنج، روغن، گوشت و مرغ در اولویت توزیع قرار دارد. سه‌شنبه شب هفته گذشته حسن روحانی از دو […]

13910431000456_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از آنکه که معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از تأمین ریالی توزیع دو بسته کالایی در بین مردم خبر داد، یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: چهار کالای برنج، روغن، گوشت و مرغ در اولویت توزیع قرار دارد.

سه‌شنبه شب هفته گذشته حسن روحانی از دو بسته کالایی برای توزیع در بین اقشار ضعیف جامعه خبر داد. اما آقای رئیس‌جمهور جزئیات بیشتری از این دو بسته را بیان نکرد.

چهارشنبه شب گذشته محمد‌باقر نوبخت در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت: تا پایان سال دولت دو بسته کالایی که عمدتاً مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد احتیاج خانواده‌ها است را تدارک و در دو مرحله توزیع می‌کند.

وی همچنین در خصوص اعتبار لازم برای این دو بسته کالایی گفت: منابع ریالی برای دو بسته کالایی تأمین شده است و تا پایان سال در طیف وسیعی در میان مردم توزیع می‌شود.

در همین ارتباط یک مقام مسئول در وزارت صنعت در گفت‌وگو با فارس؛ اعلام کرد: این بسته کالایی شامل برنج، گوشت، مرغ و روغن خواهد بود و ممکن است پس از ارزیابی نهایی یک یا دو کالای دیگر نیز به آن اضافه شود.

این مقام مسئول گفت: قرار است این دو بسته کالایی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ایام پایانی سال بین مردم توزیع شود.

وی در واکنش به این سؤال که چه گروهی از مردم این بسته‌های کالایی را دریافت می‌کنند گفت: قرار است این بسته‌های کالایی در اختیار اقشار نیازمند جامعه قرار گیرد اما هنوز به طور دقیق مشخص نشده است./فارس

Share