جلسه مشترک روسای جدید و قدیم دانشگاه گیلان !!

دکتر رضی : آقای حاتم زاده سرمایه دانشگاه گیلان هستند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آقای دکتر رضی سرپرست جدید دانشگاه در جلسه مشترکی که با آقای دکتر حاتم زاده ، معاونین دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان داشت ، از زحمات و تلاشهای دکتر حاتم زاده و مدیران دانشگاه تشکر و قدردانی نمود و خواستار همکاری تمامی اساتید و مدیران برای پیشبرد اهداف دانشگاه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه گیلان آقای دکتر رضی سرپرست جدید دانشگاه در جلسه مشترکی که با آقای دکتر حاتم زاده ، معاونین دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان داشت ، از زحمات و تلاشهای دکتر حاتم زاده و مدیران دانشگاه تشکر و قدردانی نمود و خواستار همکاری تمامی اساتید و مدیران برای پیشبرد اهداف دانشگاه شدth

دکتر حاتم زاده در ابتدای جلسه ضمن تبریک به دکتر رضی گفت : از جناب آقای دکتر رضی تشکر می کنم که مسئولیت سنگین مدیریت دانشگاه را برعهده گرفتند و  برای ایشان آرزوی توفیق  دارم . وی افزود : دانشگاه گیلان با همت تمامی اساتید ، کارکنان و دانشجویان گام های بلندی در جهت توسعه برداشته است و انشاء الله با درایت و مدیریت آقای  دکتر رضی ، رشد و پیشرفت دانشگاه ادامه خواهد یافت .

دکتر حاتم زاده ادامه داد :  خدا را شکر می کنم که توفیق عنایت فرمود تا چند سالی را خدمتگزار دانشگاه و دانشگاهیان باشم و اکنون که این بار مسئولیت سنگین دانشگاه از عهده من برداشته شده است ، از تمامی همکاران دانشگاهی ، دانشجویان ، دانشگاهیان و مدیران استان و وزارت علوم می خواهم که هرگونه همکاری را با آقای دکتر رضی داشته باشند و من نیز هر کمکی که لازم باشد در جهت نیل به اهداف دانشگاه فروگذار نخواهم کرد . 

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با عرض خسته نباشید به دکتر حاتم زاده برای دکتر رضی که مسئولیت سرپرستی دانشگاه گیلان را برعهده گرفته است ، آرزوی توفیق نمود . وی افزود : دعا می کنم آقای دکتر رضی در این وظیفه مهم موفق و مؤید باشند و دغدغه همه ما رشد و تعالی دانشگاه و جامعه باید باشد . 

 دکتر احمد رضی ، سرپرست جدید دانشگاه گیلان نیز طی سخنانی گفت : از تلاش شبانه روزی آقای دکتر حاتم زاده تشکر می کنم .  ایشان از سرمایه های دانشگاه هستند و باید رویکرد جدید را در ادامه مدیریت خودشان بدانند . 

سرپرست دانشگاه گیلان ادامه داد : یاد گرفته ایم وظیفه گرا باشیم. امیدوایم این وظیفه را به کمک تمامی همکاران به ویژه همکارانی که صاحب تجربه هستند به نحو احسن انجام داده و دانشگاه گیلان را چند گام به جلو ببریم . 

دکتر رضی در ادامه ، مدیریت را به مسابقه دو امدادی تشبیه کرد که در آن هر یک از اعضای تیم ، بخشی از راه را می دَود تا محموله ای را به سرعت به مقصد برساند. هر مدیر نیز بخشی از برنامه های سازمانی را به پیش می برد و به مدیر بعدی می سپارد تا او سازمان را به سوی اهدافش نزدیک تر کند .  7393IMG_5825

وی در ادامه افزود : علاوه بر آنکه به دنبال آن هستیم تا همچنان از تجربیات ارزنده آقای دکتر حاتم زاده استفاده کنیم، تلاش می کنیم با تشکیل اتاق فکر از تجربیات ارزشمند رؤسای اسبق دانشگاه گیلان نیز که برای رشد و تعالی این دانشگاه زحمت کشیده اند بهره ببریم. 

دکتر رضی اضافه کرد ، وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فنآوری بر این اعتقادند که آموزش عالی در استان گیلان بیش از آنچه هست بایستی توسعه یابد و زمینه برای گسترش دانشگاه های دولتی در این استان بیش از پیش فراهم شود . لذا بایستی از حمایت و پشتیبانی وزارت علوم برای توسعه بیشتر آموزش عالی در استان استفاده نماییم . 

سرپرست دانشگاه گیلان در ادامه از تمامی مدیران دانشگاه خواست با قوّت و بهتر از گذشته فعالیت های سازمانی ، آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی خود را ادامه داده و اجازه ندهند خللی در روند اجرایی دانشگاه به وجود آید .

در این جلسه همچنین در مورد برگزاری جلسه تودیع آقای دکتر حاتم زاده و معارفه آقای دکتر رضی هماهنگی هایی به عمل آمد و مقرر شد در هفته آینده با حضور یکی از مسئولین وزارت علوم صورت پذیرد

Share