رشت صاحب میدان مادر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه رشت صاحب میدان مادر می شود، گفت: با احترام به مقام شامخ مادر ایجاد یک میدان مادر در شهر رشت لازم و ضروری به نظر می رسد. فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی گل و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه رشت صاحب میدان مادر می شود، گفت: با احترام به مقام شامخ مادر ایجاد یک میدان مادر در شهر رشت لازم و ضروری به نظر می رسد.

IMG_57851-278x225

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، فضای سبز و مبلمان شهری در رشت  گفت: در این نمایشگاه توانمندی های مختلف استانها را در زمینه مبلمان شهری و گل و گیاه شاهد هستیم و امیدواریم از این پتانسیل برای ارتقای زیبایی کلانشهر رشت نیز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: استفاده از این پتانسیل ها موجب می شود که کلانشهر رشت از دیگر کلانشهرهای کشور عقب نیفتد و در ضمن زیباسازی شهر موجب نشاط و شادابی بیشتر مردم شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: با احترام به مقام شامخ مادر ایجاد یک میدان مادر در شهر رشت لازم و ضروری به نظر می رسد. در این نمایشگاه مجسمه های مادری دیده می شود که می توان پس از تصویب شورای شهر برای ایجاد میدان مادر در شهر رشت، از این مجسمه های زیبا استفاده کرد.

شیرزاد خاطرنشان کرد: ایجاد میدان ساعت نیز در کلانشهر رشت از مباحثی است که در شورا به آن پرداخته شده و در این نمایشگاه نیز ساعت های مختلفی برای نصب در میادین شهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: بسترسازی برای زیباسازی و ارتقای زیباسازی کلانشهر رشت در سرلوحه برنامه های کوتاه مدت شورای شهر رشت قرار دارد.

همچنین محمد آقاجانزاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه حجم کار شهرداری ها بالاست به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از کارهای مهم شهرداری باید ارتقای زیباسازی کلانشهر رشت باشد.

وی اضافه کرد: ایجاد چنین نمایشگاهی می تواند موفقیت های دیگر کلانشهرهای کشور را به شهر رشت بیاورد.

آقاجانزاده خاطرنشان کرد: شهرداری رشت کارهای مختلفی برای ارتقای زیباسازی رشت انجام داده است و این بازدیدها می تواند الگوی مناسبی برای ارتقای کارها به ما ارائه دهد.

وی با بیان اینکه همواره افراد مختلفی از نمایشگاهها بازدید می کنند گفت: یکی از مهمترین این اقشار نخبگان هستند که می توانیم با نظرات آنها کمبودهای شهر رشت را جبران کنیم.

وی گفت: نمایشگاه موجب می شود تا حلقه های تولیدکننده و مصرف کننده به هم متصل شوند و بدون واسطه هماهنگی ها سریعتر به انجام برسد.

آقاجانزاده در خصوص ایجاد میدان مادر در شهر رشت خاطرنشان کرد: هیچ نظر منفی در این زمینه وجود ندارد، وجود این میدان در شهر می تواند قطره ای از زحمات مادران را در جامعه یادآوری کند.

 بازدید از این نمایشگاه در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ آذر ماه سالجاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گیلان در معرض دید علاقمندان و متخصصین این بخش از صنعت کشورمان خواهد بود.

Share