فرمانده انتظامي استان گيلان:

رسیدن به نتایج عالی نیازمند عزم عمومی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: اگر ما در رسیدن به اهداف بزرگ کنار هم باشیم به نتایج بزرگ می رسیم و رسیدن به نتایج عالی نیازمند عزم عمومی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان در کارگروه عالی ایمنی ترافیک جاده ای استان گیلان با بیان اینکه ما در انجام ماموریت های مشترک به هم وابسته ایم، گفت: اگرچه حجم کار با توجه به ماموریت هر سازمان متفاوت است ولی اگر در کار مشترک جایی نقصی دارد، متوجه همه است و رسیدن به نتایج عالی نیازمند عزم عمومی است.rahmati

قائد رحمتی کار مشترک را که تلاش در راه نجات جان انسان باشد، بسیار با ارزش دانسته و افزود: اگر ما با تلاش همدیگر بتوانیم جان یک انسان بی گناه را نجات دهیم در واقع می توانیم بگویم که جان همه انسانها را نجات داده ایم .

رئیس پلیس گیلان در ادامه به برنامه های پلیس راه استان پرداخت و تشریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در پلیس راه و راهور استان، ما شاهد کاهش مرگ و میر جادها به میزات ۲۷ درصد در مقایسه با سال گذشته هستیم.

وی تاثیر امکانات سخت افزاری از جمله نصب دوربین مدار بسته در سطح معابر را موجب کاهش تخلفات دانسته و گفت: با توجه به مسافر خیز بودن استان گیلان و تراکم جمعیت در روزهای خاصی از سال خواستار مجهز کردن راه های استان به تجهیزات سخت افزاری از جمله دوربین مدار بسته شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان هم اندیشی و تعامل تمام دستگاه ها را در بحث ترافیک خواستار شد و افزود: ما باید با بهرگیری از علوم روز دانشگاه ها و تجربیات موفق دیگر کشورها در راه رسیدن به هدف مشترک که همان کاهش مرگ و میرناشی از تصادفات جاده ای در استان و کشور است برسیم

Share