رافخایی:عابدینی در توهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید جلال رافخایی درباره پیروزی ۲ بر صفر ملوان در خانه استقلال خوزستان، رقابتش با کریم انصاری‌فرد و رضا عنایتی برای آقای گلی لیگ برتر و …صحبت‌های زیر را مطرح کرده است:   در مورد بازی مقابل استقلال خوزستان صحبت کن. بازی از دقیقه یک دست ما بود و […]

rafkhaei0به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید جلال رافخایی درباره پیروزی ۲ بر صفر ملوان در خانه استقلال خوزستان، رقابتش با کریم انصاری‌فرد و رضا عنایتی برای آقای گلی لیگ برتر و …صحبت‌های زیر را مطرح کرده است:

  در مورد بازی مقابل استقلال خوزستان صحبت کن.

بازی از دقیقه یک دست ما بود و تنها ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استقلال خوزستان خوب  بازی کرد. موقعیت‌های زیادی در این دیدار داشتیم که خوشبختانه موفق به کسب ۳ امتیاز بازی خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان شدیم.

فکر می‌کردید با اختلاف ۲ گل در زمین استقلال پیروز شوید؟

در همه دیدارها برای پیروزی به میدان می‌رویم ولی حقیقتش را بخواهید فکر نمی‌کردیم با ۲ گل پیروز شویم. خود من فکر می‌کردم با یک گل استقلال را شکست می‌دهیم. از بازی خوب استقلال نباید بگذریم اما همه ۱۱ بازیکن ملوان تمام تفکرات کادر فنی را در زمین به خوبی پیاده کردند.

  با گلی که زدی ۸ گله شدی. حس می‌کنی چقدر به آقای گلی در لیگ نزدیک شده‌ای؟

تمام تمرکزم در زمین این است که برای تیمم مثمرثمر باشم و بتوانم وظایفم را در زمین پیاده کنم. پست من مهاجم است و باید گلزنی کنم. خدا را شکر روز گذشته هم برای تیمم پنالتی گرفتم و هم پاس گل دادم.

  بین کریم انصاری‌فرد و رضا عنایتی که به همراه تو ۸ گله هستند، کدام را رقیب جدی‌ات برای آقای گل شدن می‌دانی؟

رقابت من تنها با انصاری‌فرد و عنایتی نیست. بازیکنانی هم که کمتر از ما گل زده‌اند، برای کسب عنوان آقای گلی شانس دارند. البته من تمام تمرکز خود را برای آقای گلی نگذاشته‌ام تا فکرم خراب نشود.

  فکر می‌کنی بتوانی همراه تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بروی؟

از هیچ تلاشی برای دعوت به تیم ملی دریغ نمی‌کنم اما دعوت شدنم بستگی به نظر کارلوس کی‌روش دارد. گذشته نشان داده کی‌روش من را زیر نظر دارد، چون بارها به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌ام. سال گذشته مصدومیت من را از تیم ملی دور کرد ولی امیدوارم به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شوم.

  دلیل اینکه ملوان نسبت به نیم‌فصل اول نتایج خوبی می‌گیرد، چیست؟

پیش از آغاز فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و تا تیم بخواهد با بازیکنان جدید و مربی جدید شکل بگیرد زمان لازم داشت. اکنون بازیکنان به هماهنگی لازم رسیده‌اند و مربیان هم به ترکیب ایده‌‌آل‌شان دست پیدا کرده‌اند.

  پس از پیروزی ملوان در دربی گیلان امیر عابدینی مدیرعامل داماش گفته بود که برای من مشخص بود که با توجه به هماهنگی میان سعید مظفری‌زاده، داور بازی با آلبرت گریگوریان و صادق صدیقی ناظران مسابقه وجود دارد، چه اتفاقاتی در جریان مسابقه بر سر داماش خواهد گذشت. چه صحبتی درباره اظهارات عابدینی داری؟

عابدینی بزرگ و پیشکسوت ما است ولی حرف‌هایی می‌زند که شایسته خودش و باشگاه داماش نیست. در برنامه ۹۰ نشان داده شد که پنالتی ملوان و اخراج بازیکن داماش درست بوده است. به نظرم عابدینی توهم قرار دارد و عوام‌فریبی می‌کند. عابدینی پس از باخت تیمش صحبت‌هایی انجام می‌دهد که شایسته شان او نیست.

  با آمدن سیروس محجوب مشکلات مالی ملوان حل شد؟

مبلغ کوچکی به بازیکنان پرداخت شد. قول پرداخت بدهی‌ها در هفته آینده داده شده که امیدوارم این اتفاق بیفتد./تسنیم

Share