دعوت از سرمایه گذاران صنایع Hi-Techبرای سرمایه گذاری در منطقه آزاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان از سرمایه گذاران تکنولوژیهای پیشرفته و پاک برای حضور در منطقه دعوت به عمل آورد. وی تصریح کرد: این سازمان در نظر دارد قطعات محدودی زمین به متراژ ۵۰۰ الی ۱۷۰۰ متر مربع را با کاربری صنعتی با شرایط ویژه […]

RezaMasror9294به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان از سرمایه گذاران تکنولوژیهای پیشرفته و پاک برای حضور در منطقه دعوت به عمل آورد.

وی تصریح کرد: این سازمان در نظر دارد قطعات محدودی زمین به متراژ ۵۰۰ الی ۱۷۰۰ متر مربع را با کاربری صنعتی با شرایط ویژه جهت اجرای طرحهای صنعتی Hi-Tech به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار نماید.

رضا مسرور اقدام سازمان متبوع خود را در راستای دستیابی به اهداف طرح جامع منطقه اعلام و اضافه نمود: براساس اهداف طرح شده در سند راهبردی و با گذار از مراحلی که هم‌اکنون در حال طی شدن است، منطقه آزاد انزلی به منطقه‌ای هوشمند، سبز و جهانی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس مرحله‌ بندی تعیین شده در طرح جامع منطقه آزاد انزلی، این منطقه در سه دوره زمانی ۵ ساله به مرحله تثبیت نائل می شود، افزود: مرحله اول، مرحله جهش و آمادگی امکانات زیرساختی منطقه  بوده و در پنج ساله دوم با جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، منطقه به بلوغ خواهد رسید و در سومین مرحله نیز تحت عنوان تثبیت، به منطقه‌ای هوشمند، سبز و جهانی تبدیل می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی تأکید نمود: دراین مرحله که دومین مرحله از دوران اجرای طرح جامع منطقه می باشد، از طریق جذب سرمایه‌ها و فناوری خارجی در زمینه صنایع و تکنولوژی‌های نوین، ایجاد و توسعه پارک فناوری، توسعه بندرگاه کاسپین و سایر برنامه های اجرایی و جذب سرمایه گذار، منطقه آزاد انزلی به سر زنجیره فعالیت‌های حمل و نقل داخلی و بین‌المللی کشور و فعالیت‌های گردشگری استان تبدیل می شود.

سرمایه گذاران می توانند نسبت به ارائه B.P (طرح کسب و کار) به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان اقدام نمایند.شایان ذکر است اطلاعات بیشتر در این خصوص از سوی روابط عمومی سازمان، در پرتال اینترنتی به آدرس WWW.ANZALIFZ.IR ارائه شده است.

Share