درودگر: محجوب دنبال ریخت‌وپاش نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صادق درودگر در مورد واگذاری سهام باشگاه ملوان به سیروس محجوب،‌ عنوان کرد: از چند وقت پیش به دنبال چند مالک و سرمایه گذار بودیم تا سهام ملوان را بخرند. در این مدت خیلی‌ها اعلام آمادگی کردند اما برخی فقط حرف زدند! بعضی‌‌ها هم که برنامه بلند مدت و […]

dorodgarبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صادق درودگر در مورد واگذاری سهام باشگاه ملوان به سیروس محجوب،‌ عنوان کرد: از چند وقت پیش به دنبال چند مالک و سرمایه گذار بودیم تا سهام ملوان را بخرند. در این مدت خیلی‌ها اعلام آمادگی کردند اما برخی فقط حرف زدند! بعضی‌‌ها هم که برنامه بلند مدت و خاصی در فوتبال نداشتند.

وی ادامه داد: بعد از کش و قوس‌های فراوان آقای محجوب پا پیش گذاشتند، چون ایشان قبلاً در نیوکاسل انگلستان سهام‌دار بودند اطلاعات خوبی در مورد فوتبال و بُعد بین‌المللی آن دارد. هر چند من این موارد را نمی‌‌دانستم اما بعد از صحبت با ایشان متوجه شدم که مطالعه او در زمینه فوتبال بسیار زیاد است و البته دنبال ریخت و پاش نیست.

مدیرعامل باشگاه ملوان ضمن تمجید از برنامه‌های سیروس محجوب در ملوان، تاکید کرد: آقای محجوب دنبال درآمد زایی است،‌ من همیشه گفتم مالکان عاشق در فوتبال باید جای خود را به مالکان عاقل بدهند،‌ در این صورت و با برنامه ریزی دیگر بی‌جهت در فوتبال هزینه نمی‌شود. بعضی‌ها به خاطر شور و شعفِ در کنار فوتبالی‌ها بودن هزینه‌ها را در این ورزش بالا می‌برند.

درودگر در خصوص دیگر برنامه‌های باشگاه ملوان بعد از حضور سیروس محجوب تصریح کرد: بزرگترین مسئله‌ای که آقای محجوب با آن موافقت کردند بحث راه‌اندازی آکادمی باشگاه ملوان در ۳ نقطه استان گیلان بود و همچنین برای تامین زیرساخت‌ها هم برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است./تسنیم

 

Share