دهه فجر فرصت تجليل از ايثارگريهاي شهدا و شناخت آنان است

درخواست استاندار در مورد پروژه ی عمرانی دهه فجر امسال چه بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی در نشست هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد گرامیداشت دهه ی مبارک فجر با اشاره حضور پررنگ و بی نظیر مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت : دستگاههای اجرایی و فرمانداران برنامه های ستاد دهه ی فجر را به سمت حضور هرچه بیشتر و خود جوش مردم در مراسم یوم ا… دهه ی فجر هدایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد گرامیداشت دهه ی مبارک فجر با حضوراستاندار گیلان برگزار شد .

دکتر محمد علی نجفی در این نشست با اشاره حضور پررنگ و بی نظیر مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت : دستگاههای اجرایی و فرمانداران برنامه های ستاد دهه ی فجر را به سمت حضور هرچه بیشتر و خود جوش مردم در مراسم یوم ا… دهه ی فجر هدایت کنند.

najafi

ستاندار گیلان با اشاره به اینکه مراسم یوم ا… دهه ی فجر همچون اعیاد و عزاداریهای مذهبی با حضور مردم ، پرنشاط و اثر بخش است   گفت : اگر ساعتها هم برای این وظیفه ی مهم وقت بگذاریم بازهم کم است و مدیران موظفند زمینه ها و انگیزه ی لازم را فراهم کنند .

وی پررنگ بودن جشن های دهه ی مبارک فجر را در روستاها نیز خاطر نشان کرد و گفت : ائمه ی جمعه و جماعات در ارائه ی تصویر ی درست از مبارزات انقلاب اسلامی مؤثر هستند و می توانند در مردمی بودن جشن ها پررنگ عمل کنند .

استاندارگیلان همچنین دهه ی مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تجلیل از ایثارگریهای شهدا و شناخت هرچه بیشتر آنان عنوان کرد و گفت : پروژه ی عمرانی دهه ی فجر امسال به نام ۶۱ شهید انقلاب اسلامی مزین شود .

دکتر نجفی ادامه داد : مدیران در این ایام تلاش کنند در کنار تدارک دیدن ویژه برنامه های دهه ی مبارک فجر در چارچوب منش دولت تدبیر و امید خدمات ویژه ای هم به مردم ارائه شود .

استاندار گیلان همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح های عمرانی در ایام ا… دهه ی مبارک فجر افزود : بهره برداری از این پروژه ها گوشه هایی از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران را نشان می دهد که باید هرچه بیشتر بازگو شود .

دکتر نجفی گفت : رسانه های استان بویژه رسانه ی ملی ضمن ارائه انعکاس ویژه برنامه های دهه ی مبارک فجر در مردمی بودن این جشن ها نقش اساسی دارند .

دکتر نجفی دهه ی فجر را همچون دیدار با خانواده ی معظم شهدا فرصتی برای تجدید روحیه و آشنا شدن بیشتر با آرمانهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : انقلاب اسلامی نوری در دل مردم مستضعف جهان روشن کرده است که آثارش را امروز حتی در بین ملل کشورهایی که با ما دشمنی دارند هم میتوانیم پیدا کنیم .

jpg410

نماینده ی عالی دولت در گیلان افزود : امروز زمانیکه نام امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی در آنسوی مرزها شنیده می شود بارقه ای از امید در دلهای مردم شکل می گیرد .

وی با اشاره به دیدار نلسون ماندلا با رهبرمعظم انقلاب گفت : زمانیکه این مبارز آزادیخواه در دیدار با ایشان می گوید مبارزه با آپارتاید را از انقلاب اسلامی آموخته ام به خوبی نشان دهنده ی الگو بودن انقلاب ما است .

نماینده ی عالی دولت درگیلان در پایان خاطر نشان کرد : همه باید با همدلی ، هم فکری یکپارچگی  مدم مارا در جشن ها ی پیروزی انقلاب به خوبی نشان دهیم .

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با ارائه ی گزارشی از عملکرد ستاد دهه ی فجر گفت : تاکنون تلاشهای خوبی از سوی کمیته های این ستاد صورت گرفته است و قصد داریم در کنار انجام برنامه های تعیین شده از عنصر خلاقیت و نوآوری هم بهره بگیریم .

Share