به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

داماش گیلان با دو گل مغلوب فولاد خوزستان شد + حاشیه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم‌های داماش گیلان و فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر در حال برگزارشد که دارای حواشی خاصی بود این دیدار در نهایت با برد فولاد خوزستان تمام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم‌های داماش گیلان و فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر در حال برگزارشد  که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بوده که در زیر می‌خوانید.

تماشاگران زیادی از بازی استقبال نکردند و حدود ۲ هزار نفر از نزدیک این بازی را در رشت تماشا می‌کردند

داماش.

* با تدابیر جلال مرادی مسئول برگزاری دیدار داماش و فولاد افراد اضافه در دور زمین حضور ندارند.

فولاد

* عبدالله مرغوب مدیرفنی داماش در این بازی چند بار از طرف تماشاگران داماشی «هو» شد. آنها اعتقاد دارند که مرغوب در ترکیب تیم داماش دخالت می‌کند.

* رضا کاردوست بازیکن تیم فوتبال داماش که جزو بازیکنان ثابت این تیم در بازی‌های قبلی در لیگ برتر بود در این بازی حتی در لیست ۱۸ نفره داماش قرار ندارد.ا لبته امیرمحمد مظلوم بازیکن تیم ملی نوجوانان که در داماش حضور دارد در این بازی برای دومین بار بازی در لیگ برتر را تجربه کرد.

* تماشاگران داماشی در چند نوبت حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان را تشویق کردند.

* با اینکه سوشا مکانی و سعید سالارزاده دو بازیکن انزلی‌چی تیم فوتبال فولاد خوزستان هستند اما  ر نیمه اول د  مورد توهین تماشاگران رشتی قرار نگرفتند.

تورج حق‌وردی داور این دیدار دو صحنه مشابه در دو محوطه فولاد و داماش را که به اعتقاد تماشاگران پنالتی بود خطا اعلام کرد تا همین موضوع باعث شود تماشاگران طرفدار تیم داماش داور را «هو» کنند.

* سعید سالارزاده بازیکن انزلی‌چی تیم فولاد خوزستان که در نیمه اول از طرف تماشاگران تیم داماش مورد فحاشی قرار نگرفته بود، توسط هواداران داماش به او توهین شد.

* تماشاگران تیم داماش شعارهایی با مضمون اینکه «مسئولین رشت داماش را دوست ندارند» ناراحتی‌شان را از وضعیت این تیم در لیگ برتر ابراز کردند.

* در حالی که نام حسین قلی‌زاده به عنوان سرپرست داماش در لیست خبرنگاران حضور دارد اما قلی‌زاده چند روزی است که در کربلا به سر می‌برد!

دیدار تیم‌های داماش گیلان و فولاد خوزستان در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

عبدالله مرغوب مدیرفنی داماش که در نیمه اول این دیدار بارها مورد اعتراض هواداران داماش قرار گرفته بود با ناراحتی از روی نیمکت داماش قهر کرد و راهی رختکن این تیم شد.

* در یک صحنه مشکوک به آفساید غلامرضا رضایی مهاجم تیم فولاد توپ را از دست داد که این موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و نیمکت تیم داماش شد. این اعتراض‌ها باعث توقف دو دقیقه‌ای بازی شد.وعلی نظر محمدی مربی داماش اخراج شد و با عصبانیت زیاد به سمت رختکن رفت

* پرتاب اوت حاصل از موقعیت مشکوک به آفساید رضایی تبدیل به گل فولاد شد که این موضوع با اعتراض شدید تماشاگران داماشی روبرو شد.

* بعد از گل فولاد تماشاگران داماش داور بازی را به شدت «هو» کردند.

دیدار تیم‌های داماش و فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان حسین فرکی تمام شد تا روند ناکامی داماش ادامه داشته باشد.

 پس از پایان بازی تماشاگران داماش با شعار «عابدینی حیا کن، داماش رشت و رها کن» به نتایج ضعیف این تیم اعتراض کردند.

بر سر شعار علیه امیر عابدینی مدیرعامل داماش بین هواداران این تیم دودستگی به وجود آمده بود.

Share