دعوای عابدینی و فدراسیون فوتبال ادامه دارد

داماش را کشتند تا من ساکت شوم / فدراسیون فاکتور سازی میکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه دعوای من با فدراسیون فوتبال شخصی نیست، گفت: کفاشیان دوست من است و من در رابطه با بودجه حرف زدم و اعتقاد دارم بودجه‌نویسی نبوده بلکه فاکتورسازی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بیان اینکه پای منافع داماش که به میان می‌آیدبه خودم فکر نمی‌کنم، اظهار کرد: چیدمان داوری داماش و ملوان کنار هم نشان می‌دهد که پشت پرده‌ای وجود داشته است.

وی با بیان اینکه آقایان فکر می‌کنند که نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است، افزود: وقتی انسان‌ها کم می‌آورند از ابزار مدیریتی سوء استفاده می‌کنند تا به اهدافشان برسند.

abedini

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه دعوای من با فدراسیون فوتبال شخصی نیست، گفت: کفاشیان دوست من است و من در رابطه با بودجه حرف زدم و اعتقاد دارم بودجه‌نویسی نبوده بلکه فاکتورسازی بوده است.

عابدینی با بیان اینکه وقتی با فریاد با آقایان مقابله کردم، دوستان سر داماش را بریدند تا من ساکت شوم، گفت: در شهرآورد گیلان بازیکن ما را بی‌جهت اخراج کردند و یک پنالتی برای داماش را نگرفتند و سر گل دوم هم آقایان به راحتی از آن گذشتند.

وی با تأکید بر اینکه حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، تصریح کرد: مظفری‌زاده داور شهرآورد گیلان عصبانی بود و به بازیکن ما می‌گوید دهانت را ببند، سئوال من اینست که چرا داور این تخلف را می‌کند و بر روی بازیکن داماش عصبانی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: مظفری‌زاده به چه دلیلی عصبانی بوده است و در ۹۴دقیقه شهرآورد گیلان، حتی یک بار هم لبخند نزده و با خصومت داوری کرده است.

عابدینی با تأکید بر اینکه عصبانیت داور خلاف قوانین فیفا است، تصریح کرد: مظفری‌زاده قبلا هم علیه داماش داوری کرده بود ولی به خاطر شخصیت بالای ایشان صدایمان در نیامد.

وی با بیان اینکه آقای ناظر یادداشت برمی‌داشت و به روابط‌عمومی ما می‌گفت که اینجا را به آتش می‌کشم، اظهار کرد: آقای ناظر چه چیزی را به آتش می‌کشی؟

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با تصریح بر اینکه زندگی من نابود شد و هرچه داشتم و نداشتم را خرج داماش کردم، گفت: ولی هنوز کسی به داد داماش نرسیده است.

عابدینی افزود: وقتی به بازیکنی مثل آبشک پول می‌دهیم و تازه تمام توان خود را هم در زمین پیاده نمی‌کند مجبوریم که به او رضایت‌نامه بدهیم.

وی با بیان اینکه آقایان کاری کردند تا رفافتشان را ثابت کنند و به عابدینی ضربه بزنند، گفت: آنها به این نتیجه رسیدند که چه بهتر در یک دیدار حساس به داماش ضربه بزنند و این کار را کردند./تسنیم

Share