خلیلی :باید شهر رشت را به سمت جلو حرکت دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عموی شهرداری رشت  محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در نشست شورای معاونین شهرداری که با حضور معاونین و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید ، گفت : باید شهر رشت را به سمت جلو حرکت دهیم ، باید ثابت کنیم که رشت مدیران توانمندی […]

khalili 3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عموی شهرداری رشت  محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در نشست شورای معاونین شهرداری که با حضور معاونین و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید ، گفت : باید شهر رشت را به سمت جلو حرکت دهیم ، باید ثابت کنیم که رشت مدیران توانمندی دارد و با وجود مسئولین با تجربه در شهرداری حرکات مثبتی اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود : شهرداری سازمانی است که تجربه در آن نقش بسزایی دارد ، اگر تجربه به مرحله عملی برسد در پیشبرد کارها رافع خواهد بود ، وظیفه ما تربیت و ارتقای نیروهای جوانی است که وارد بدنه می شوند .

وی توجه به وضعیت پرسنل را از ضروریات عنوان نمود و افزود : همه مدیران باید به این مهم اتفاق نظر داشته باشند و با تامین شرایط مطلوب برای همکاران ، وضعیت مناسب خدمت رسانی ایجاد نمایند تا شهروندان نیز بتوانند اقدامات قابل توجهی را مشاهده نمایند.

شهردار رشت بر لزوم توجه جدی به مسایل شهری اشاره نمود و افزود : همگی باید با کارهای شایسته در شهر رشت ، بتوانیم روزهای خوبی برای مردمان رشت به ارمغان آوریم.

خلیلی افزود: توسعه شهری با همت تمامی سازمان ها و نهادها امکان پذیر می گردد و در این راستای از همگان همکاری و همراهی صمیمانه انتظار می رود.

خلیلی خواستار ارتقای کسب درآمد شهرداری توسط مدیران گردید و گفت : با فکر خلاق خواهیم توانست درآمدزایی مطلوبی داشته باشیم تا طرح ها و پروژه های بیشتری به شهروندان مان هدیه دهیم.

در ادامه هر یک از معاونین و مدیران نیز به بیان نظرات و یپشنهادات خویش پرداختند و موارد مناسبی را ایراد نمودند.

Share