خصوصی‌ثانی:رشد و توسعه نیازمند شکل‌گیری «آرامش» در دانشگاه‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی میرزا کوچک این شهرستان اظهار کرد: دانشجو و دانشجویان در روند توسعه و پیشرفت جامعه تأثیرگذار هستند. وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها به میزان جایگاه ویژه و کارآمد خود قادر به هدایت یک جامعه هستند، افزود: رشد کشور در عرصه‌های علمی مرهون جدیت […]

13920722000555_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی میرزا کوچک این شهرستان اظهار کرد: دانشجو و دانشجویان در روند توسعه و پیشرفت جامعه تأثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها به میزان جایگاه ویژه و کارآمد خود قادر به هدایت یک جامعه هستند، افزود: رشد کشور در عرصه‌های علمی مرهون جدیت و پشتکار جوانان این مرز و بوم است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: دانشگاه مرکز تعقل و علم‌آموزی است.

وی تعقل برگرفته از علم دانشگاهی را در دو حوزه مثبت و منفی کارساز دانست و یادآور شد: تعقل انسانی رشد یافته در دانشگاه‌ها گاه به طرف مکتب اسلام و یا در مکتب بیگانه فعالیت می‌کند که در آن صورت برنامه‌های جامعه را برهم می‌زند.

خصوصی‌ثانی با تصریح بر اینکه تحولات و روند توسعه‌ای کشور در آینده بستگی به عملکرد دانشجویان در دانشگاه‌های کشور دارد، متذکر شد: سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی جامعه در گروه اصلاح دانشگاه‌های کشور است.

وی استقلال علمی جمهوری اسلامی را مدیون بنیانگذار انقلاب و ایستادگی ملت غیور کشور دانست.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس به اهمیت خودباوری و خوداتکایی در دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: خودباوری زمینه‌های دفاع از اعتقاد، آرمان و انقلاب را در دانشجویان بیدار می‌کند.

وی یادآور شد: رشد، توسعه، رسیدن به اهداف مقدس نظام و دستیابی به توان و قدرت منطقه‌ای نیازمند شکل‌گیری و تداوم «آرامش» در دانشگاه‌ها است.

خصوصی‌ثانی با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های دشمنان در به دام انداختن جوانان و دانشجویان کشور، خاطرنشان کرد: دانشجویان اجازه ندهند تا دشمنان فرصت و توان تاخت و تاز در دانشگاه‌ها را پیدا کنند.

وی سرنوشت کشور را منوط  به میزان دانش و پشتکار جوانان دانست./فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share