خسته بند:بایدفضای امنی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حسن خسته‌بند در جمع فعالان اقتصادی گیلان در نخستین نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان، اظهار کرد: باید فضای امنی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان ایجاد شود. وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی برای جذب سرمایه‌گذاران است، افزود: […]

khastebandبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حسن خسته‌بند در جمع فعالان اقتصادی گیلان در نخستین نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان، اظهار کرد: باید فضای امنی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی برای جذب سرمایه‌گذاران است، افزود: منطقه آزاد انزلی بهترین منطقه در حاشیه دریای خزر برای حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

نماینده انزلی در مجلس گفت: منطقه آزاد انزلی بهترین مسیر برای صادرات نفت ترکمنستان، مبادلات تجاری قزاقستان و کشورهای حاشیه خزر است.

خسته‌بند با اشاره به تحول مدیریتی در منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: امروز بهترین زمان برای رشد اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی است.

وی، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر و  همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، کراسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان و دسترسی از طریق راه‌های مناسب  به بازارهای مصرف کشورهای مختلف را از مهم‌ترین ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی برشمرد.

نماینده انزلی در مجلس، با اشاره به مفهوم تجارت، گفت: توکل به خداوند متعال، جسارت، ریسک و تلاش از مهم‌ترین مولفه‌های تاجران موفق است.

وی سرمایه‌گذاران را سربازان خط مقدم تولید دانست و تصریح کرد: افزایش بهره‌وری در گرو افزایش تولید است.

خسته‌بند با تأکید بر اینکه تولید کننده ما نباید دغدغه مالی داشته باشد، گفت: دولت و مجلس از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید حمایت می‌کنند./تسنیم

 

Share