حمیدرضا سلیمانی رئیس شیلات آستانه‌اشرفیه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شیلات آستانه‌اشرفیه پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل شیلات گیلان و دیگر مسئولان برگزار شد. مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به ظرفیت و توانایی‌های شیلاتی آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: عبور رودخانه بسیار بزرگ  سفیدرود از این شهرستان و متصل شدن آن از بندر کیاشهر به دریای خزر موجب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شیلات آستانه‌اشرفیه soleimaniپیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل شیلات گیلان و دیگر مسئولان برگزار شد.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به ظرفیت و توانایی‌های شیلاتی آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: عبور رودخانه بسیار بزرگ  سفیدرود از این شهرستان و متصل شدن آن از بندر کیاشهر به دریای خزر موجب شده تا نگاه ویژه‌ای در حوزه شیلات داشته باشیم.

حجت سعیدی با قدردانی از تلاش‌های بهزاد خوشگویی سرپرست سابق شیلات آستانه‌اشرفیه افزود: وجود بیش از ۱۰ دستگاه پره ماهیگیری و ۳۷ کیلومتر سواحل در این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی‌های درست برای ارتقای سطح کیفی شیلات و بهره‌برداری از منابع خدادادی است.

بهزاد خوشگویی نیز در مراسم مذکور گزارشی از حوزه فعالیت شیلات در زمان تصدی خود را ارائه کرد.

وی از همکاران خود در طول خدمتش قدردانی کرد.

  حمیدرضا سلیمانی کارشناس ارشد شیلات در استان آذربایجان شرقی بوده و چندین طرح بزرگ را در حوزه آبزیان، پرورش ماهیان گرمابی و سردابی و … به مرحله اجرا در آورده است./فارس

 

 

 

Share