حضور شرکت آبفار گیلان در نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفارگیلان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از حضور این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد. محمدعلی فرّ امینی در حاشیه ی افتتاح چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب، گفت: […]

amini_4به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفارگیلان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از حضور این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد.

محمدعلی فرّ امینی در حاشیه ی افتتاح چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز با ارائه ی بیش از ۲۰ عنوان تحقیقاتی در این نمایشگاه تخصصی حضور یافته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ی پژوهش و فناوری دایر شده، شرکت آبفار گیلان تجهیزاتی از قبیل پکیج پیش ساخته ی کامپوزیتی فاضلاب، کلمپ آب بندی، سمیلاتو پمپاژ مستقیم و نمایش آنلاین تله متری مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت را در معرض دید عموم قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ پروژه ی پایان یافته ی تحقیقاتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی که توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان حمایت شده، نیز برای بازدیدکنندگان ارائه شده است.

فرّ امینی افزود: این نمایشگاه از شنبه به مدت ۵ روز و تا ۲۷ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران دایر می باشد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ صبح لغایت ۴ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گفته ی وی؛ در چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور، شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در ۳۰ غرفه، آخرین دستاوردها، تجهیزات و ابتکارات و اختراعات صنعتی خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

۲۳ الی ۲۹ آذرماه هرسال هفته ی پژوهش و فناوری نامگذاری شده است.

Share