حضور خانواده های شهدای هسته ای در استقبال از ظریف

جمعی از جوانان و دانشجویان کشور برای استقبال از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، در برابر پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد تجمع کردند. به گزارش دیارمیرزا ، این جوانان با عکس‌هایی از حسن روحانی رییس‌جمهور و همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران و شاخه‌های گل و شعارهایی در حمایت از اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان، از ورود […]

جمعی از جوانان و دانشجویان کشور برای استقبال از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، در برابر پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد تجمع کردند.zarif

به گزارش دیارمیرزا ، این جوانان با عکس‌هایی از حسن روحانی رییس‌جمهور و همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران و شاخه‌های گل و شعارهایی در حمایت از اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان، از ورود آنها استقبال کردند.

در این مراسم، همسر شهید علی‌محمدی – یکی از شهدای هسته‌ای کشور – به نمایندگی از خانواده‌های شهدای هسته‌ای لوح تقدیری را به محمدجواد ظریف – وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران – تقدیم کرد.

بر روی یکی از پلاکاردهایی که در دست حاضران در فرودگاه قرار داشت، نوشته شده بود: «دکتر ظریف به اندازه هشت سال از تو متشکریم».

جمعیت حاضر، شعارهایی نظیر «نه جنگ، نه تحریم، نه توهین، نه تسلیم»، «صل علی محمد، سفیر صلح خوش‌آمد» و «صل علی محمد، یار مصدق آمد» سر دادند.

جمع حاضر همچنین سرودهای «یار دبستانی من» و «ای ایران» را می‌خواندند.

مأموران نیروی انتظامی نیز برای ایجاد نظم این تجمع، در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند./ایسنا

Share