حسن کمالی:هیچ چیزی جایگزین فرهنگ شهادت در کشور نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر رشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش یابد. حسن کمالی اظهار کرد: خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر یادگاران فرزندان غیور ایران زمین هستند که در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی […]

kamaliبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر رشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش یابد.

حسن کمالی اظهار کرد: خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر یادگاران فرزندان غیور ایران زمین هستند که در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی با نثار خون خود از ارزش‌های اسلام، انقلاب و مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیزی جایگزین فرهنگ شهادت در کشور نیست، تصریح کرد: شهدا با آگاهی از اینکه جان خود را در حمایت از آرمان‌های انقلاب و اسلام از دست می‌دهند در این مسیر گام گذاشتند و با خون خود نهال انقلاب را بارور کردند.

این مسئول ادامه داد: خدماتی که به بازماندگان این شهدا ارائه می‌گردد در مقایسه با فداکاری و گذشت آنها بسیار ناچیز است و ما شرمنده خانواده‌های شاهد و جانبازان و ایثارگران هستیم.

کمالی با تأکید بر اینکه خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر هیچ توقعی از مدیران ندارند متذکر شد: تنها خواسته این نشانه‌ها صبر و استقامت حفظ آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و  پیروی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه برای جوانان هیچ الگویی بهتر و کامل‌تر از فرهنگ ایثار و شهادت نیست، یادآور شد: با معرفی بهتر این الگو، جامعه در برابر تمام حرکت‌های خبیثانه دنیای استکبار مصون می‌ماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت خاطرنشان کرد: مردم رشت در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در تمام صحنه‌ها حضوری گسترده داشتند.

به گفته وی، وجود ۲۳ شهید سرافراز و ۱۳ جانباز دلاور در شهر رشت یادگار ارزشمند دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نشانه حضور گسترده مردم این شهر در روزهای جبهه و جنگ است./فارس

Share