حرکت جالب وزیر نفت روحانی +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزرای سابق نفت پس از گذشت سال ها، با دعوت بیژن زنگنه ظهر ٢١ آذر به وزارت نفت آمدند و در جلسه ای که بیش از دو ساعت طول کشید، گرد هم نشستند. وزیر نفت بعد از ظهر پنج شنبه، ٢١ آذر پس از دیدار با پنج وزیر سابق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزرای سابق نفت پس از گذشت سال ها، با دعوت بیژن زنگنه ظهر ٢١ آذر به وزارت نفت آمدند و در جلسه ای که بیش از دو ساعت طول کشید، گرد هم نشستند.

وزیر نفت بعد از ظهر پنج شنبه، ٢١ آذر پس از دیدار با پنج وزیر سابق نفت جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا، هدف از جلسه یاد شده را دیدار با وزرای سابق نفت خواند و گفت: من از همه وزرای سابق برای این دیدار دعوت کردم.

بیژن نامدار زنگنه درباره محور این نشست تصریح کرد: دستور کار خاصی نداشتیم بنابراین گفت‌و‌گو‌ها با محوریت نفت و مسائل مرتبط با آن انجام شد.

وزیر نفت دولت یازدهم افزود: مقرر شد در فاصله‌های زمانی مشخص وزرای سابق نفت جمهوری اسلامی ایران در قالب جلسه هایی به میزبانی وزارت نفت با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کنند؛ از این رو این رویه ادامه خواهد داشت.

زنگنه گفت: دیدار نوبت بعد وزرای سابق نفت در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پنج نفر از وزرای محترم، دعوت وزارت نفت را پذیرا شدند ولی مهندس قاسمی و میرکاظمی بنا به دلایلی در این دیدار حاضر نشدند که ان شاالله در دیدار‌های پیش رو میزبان آن‌ها نیز خواهیم بود.

در این دیدار علی اکبر معین فر، غلامرضا آقازاده، سید محمد غرضی، غلامحسین نوذری و کاظم وزیری هامانه حضور داشتند.

Share