جلسه اصلاح‌طلبان با آقای استاندار/ذکر صلوات پس از نام خاتمی!

به گزارش  گروه وبگردی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،اصلاح طلبان یکی از استان های کشور پس از ناکامی در انتصاب گزینه مورد نظر خود در استانداری ،در جلسه ای که به صورت عمومی میان اصلاح طلبان و استاندار برگزار شد مواردی همچون اجازه فعالیت و کمک مالی به همه احزاب را مطرح کردند. البته استاندار هم […]

به گزارش  گروه وبگردی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،اصلاح طلبان یکی از استان های کشور پس از ناکامی در انتصاب گزینه مورد نظر خود در استانداری ،در جلسه ای که به صورت عمومی میان اصلاح طلبان و استاندار برگزار شد مواردی همچون اجازه فعالیت و کمک مالی به همه احزاب را مطرح کردند.

البته استاندار هم گفته که باید به همه دیدگاه ها احترام بگذاریم و از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنیم.eslah

در این جلسه اعضای احزاب منحله‌ای مثل جبهه مشارکت ، سازمان مجاهدین و همچنین  انجمن اسلامی معلمین،انجمن اسلامی پزشکان،کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان ، اعتماد ملی،کارگزاران و خانه کارگر حضور داشتند.

از جمله نکات جالب توجه در این جلسه می توان به ذکر صلوات پس از نام محمد خاتمی رئیس جمهور سابق و اهدای یادبود به استاندار جدید از سوی اصلاح طلبان اشاره کرد.

بر اساس این گزارش اخیرا اصلاح‌طلبان در استان‌های مختلف کشور هم جلسات هدف‌داری را با محورهای مختلف به منظور پیش برد اهداف سیاسی خود برگزار می‌کنند.

از جمله محور‌های اصلی این جلسات که اصلاح طلبان آنرا به طور مستمر دنبال می کنند حرکت به سوی جامعه مدنی ، تحقق دموکراسی در ابعاد مختلف ، معرفی مدیران توانمند و کار آمد در جامعه و جلوگیری از تصمیماتی که بدون نماینده اصلاح طلب اتخاذ می شود، است.

البته علاوه بر موارد مذکور سازماندهی تشکیلات استانی ،اصلاح ساختار سازمانی و حضور در فعالیت های سیاسی نیز از اهداف مهم این جلسات به شمار می‌آید./دانا

Share