حاجی پور تاکید کرد:

جلب رضایت مردم باید اولویت مدیران شهری باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: مسئولان شهری با تلاش مضاعف رضایت و اعتماد مردم را بیشتر جلب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   اسماعیل حاجی پور شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت، جمعی از اعضای شورا، شهردار رشت و مدیران شهرداری برگزار شد، افزود: فرصت طلایی برای ارائه خدمت به مردم حاصل شده است بنابراین باید همت مضاعف خود را در این مسیر به کار بست.

IMG10023169

وی اظهارداشت: هنر شهردار استفاده از نیروها به صورت بهینه است و پرسنل شهرداری نیز با جلب اعتماد باید به کرامت انسانی حرمت بگذارند زیرا نوع رفتار و احترام موجب می ‌شود که مردم نیز متقابلا قدردان زحمات کارکنان باشند.

عضو شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت رفع گرفتاری مردم در زمینه‌ های مرتبط با شهرداری را خواستار شد و ادامه داد: همه باید موجبات آرامش ارباب رجوع را فراهم سازند و شهر رشت را به جایگاه واقعی خود برسانند.

شهردار رشت نیز در این نشست اظهار داشت: از مسائل گذشته باید درس گرفته و از فرصت ‌ها به نحوی استفاده کرد تا در آینده حسرت برایمان باقی نماند.

محمد ابراهیم خلیلی با تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همچنین وزیر کشور افزود: برای شهر رشت به صورت جدی ‌تر باید فعالیت کرد و با درست کار کردن رضایت شهروندان این شهر را جلب نمود.

وی اظهارداشت: نگاه شهروند به شهرداری باید تغییر یابد، شرایط اگر بهینه شود نتایج مناسبی حاصل خواهد شد و شهروندان نیز از مدیران انتظار دارند همان گونه که مدیران از مردم انتظار دارند.

شهردار رشت تصریح کرد: بر اساس فرمایش های استاندار گیلان باید لبخند را بر لبان مردم این شهر جاری کرد مدیران شهرداری انسان های لایقی هستند و انتظارات بزرگ نیز از اراده انسان های بزرگ حاصل می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری یک سازمان خدماتی به حساب می آید اما در عین حال یک نهاد اجتماعی امن و کارآمد است، یادآورشد: مسئولان باید برای توسعه و آبادانی تلاش مضاعف داشته و پاسخگوی مردم باشند و در عین حال اخلاق، سلامت و پاک بودن از مدیران شهرداری انتظار می رود./مهر

Share