جعفرزاده خبر داد:کاهش ۷درصد بهره وام های بانکی برای رونق اشتغال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از خانه ملت نایب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با اشاره به تصمیمات اخذ شده در راستای افزایش اشتغال در روستائیان، گفت: در جلسه فراکسیون تولید و اشتغال که با حضور برخی از مدیران بانکی برگزار شد، تصمیماتی برای ارائه تسهیلات بانکی کم بهره در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاjafarzadeh5 و به نقل از خانه ملت نایب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با اشاره به تصمیمات اخذ شده در راستای افزایش اشتغال در روستائیان، گفت: در جلسه فراکسیون تولید و اشتغال که با حضور برخی از مدیران بانکی برگزار شد، تصمیماتی برای ارائه تسهیلات بانکی کم بهره در جهت رونق تولید و افزایش اشتغال روستائیان گرفته شد.

 

غلامعلی جعف‍ر‌زاده ‌ایمن‌‌آبادی  گفت:در جلسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس موضوع اشتغال زایی در روستا های کشور مطرح شد و بر ضرورت حل مشکل بیکاری روستائیان تاکید شد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه فراکسیون تولید و اشتغال افزود: یکی از موضوعات مهم برای ایجاد شغل در روستاهای کشور، افزایش سرمایه گذاری در این مناطق است.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:  برای ایجاد شغل در روستاها باید زمینه های رونق تولید را فراهم کرد، البته این نکته مهم را نباید فراموش کرد که همراه با توسعه و افزایش تولید، باید اکوسیستم و محیط زیست روستایی را حفظ کرد.

 

جعف‍ر‌زاده ‌ایمن‌‌ آبادی افزود: درجلسه فراکسیون تولید و اشتغال، که با حضور برخی از مدیران بانکی برگزار شد و تصمیمات خوبی برای ارائه تسهیلات بانکی به روستائیان گرفته شد.

 

عضو کمیسیون تولید و اشتغال مجلس داد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با مدیران بانک ها قرار بر این شد در ارائه تسهیلات به روستائیان، بهره بانکی کاهش یابد و در اخذ ضمانت های بانکی نیز سخت گیری اعمال نشود.

 

جعف‍ر‌زاده ‌ایمن‌‌ آبادی افزود: طبق تصمیم گرفته شده قرار بر این شد بانک ها تا ۷درصد بهره وام های بانکی را برای رونق و اشتغال زایی، کاهش دهند و همچنین دولت نیز برای این کاهش بهره یارانه اختصاص دهد.
وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در رونق تولید روستا باید مورد توجه قرار گیرد توجه به ایجاد و توسعه صنایع بسته بندی و جانبی کشاورزی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، یاد آور شد: در جلسه فراکسیون تولید و اشتغال علاوه بر مدیران بانکی و نمایندگان مجلس، نمایندگان بنیاد مسکن نیز حضور داشتند و محوریت تصمیمات بر روی موضوعات اشتغال زایی و توسعه روستاها بود.

 

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share