به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

توهین یک سایت خبری داخلی به روحانیت!!! + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،یک سایت خبری با تیتر “آخوندها در روزهای بارانی و برفی با چه لباسی تردد می کنند؟” قصد به چالش کشیدن و بی ارزش کردن نام مقدس “روحانی” را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گاهی آنقدر آزادی رواج پیدا می‎کند که هر شخص حقیقی یا حقوقی اجازه هر نوع توهین را به خود می‏دهد و نام آن را “آزادی بیان” متذکر می‎شود.

با اینکه سی و اندی سال از انقلاب بزرگ کشورمان؛ ایران اسلامی می‏گذرد و جمله جمله های رهبر کبیرمان را به زبان‎های مختلف در کشورهای غربی و اروپایی مشاهده می‎کنیم و تمامی رسانه های بیگانه٬ انقلاب به پا خواسته در کشورهای عربی را  ایران٬ رهبری و لباس روحانیت می‎دانند؛ در جایی نه چندان دور سایتی به اصطلاح خبری قصد سبک شمردن و کم ارزش کردن لباس شریف روحانیت را دارد.

گویا توطئه توهین به روحانیت در کشور راه اندازی شده است و صدای هیچ مقام و مسوولی در نمی‎آید.

چندماه به عقب برویم٬ آنجا که کارگردان برای نشان دادن تواضع و فروتنی روحانیون مساجد٬ شخص ملبس به لباس روحانیت را به لودگی می‎کشد تا بلکه خنده‎ای بر لبان مردم بنشاند. بله همان سریال ماه مبارک رمضان(!).

464707

البته آن فیلم جنجالی و موهن “مارمولک” بماند که تا سال‎ها در خیابان‎ها چه به سر روحانیون آورد!!

روزی سریالی طنز پیرامون قشری ساخته می‎شود٬ فردای آن روز تیتر روزنامه ها و خبرگزاری ها از مطالب اعتراضی پیرامون فیلم در حال پخش پُر می‎شود. حال علنا در “تلویزیون رسمی کشور” و “یک سایت خبری که خبرگزاری های رسمی از آن خبر نقل می‎کنند”٬ بی احترامی به لباس روحانیت را ترویج می‎کند.

حقا که باید گفت فأین تذهبون…

مگر نه این بود که مردم کشورمان در آن سال‎های دور به رهبری امام خمینی(ره) و به برکت لباسی که میراث پیامبر عظیم الشان(ص) اسلام بود٬ انقلاب و حماسه‎ای بزرگ رقم زدند؟؟!

مگر نه این بود که آن قدیم قدیم ها٬ روحانیون همگی پرچمی بودند و مردم در زیر سایه آن و به حکم آنان حماسه ها آفریدند؟؟!

حال یک سایت خبری با تیتر “آخوندها در روزهای بارانی و برفی با چه لباسی تردد می کنند؟” قصد به چالش کشیدن و بی ارزش کردن نام مقدس “روحانی” را دارد.

464702

464703

سخن این است: چرا راه اندازی یک سایت خبری باید آنقدر راحت و بی دغدغه باشد که هر سایتی تحت عنوان “پایگاه خبری تحلیلی” بتواند به مقدسات نظام جمهوری اسلامی اهانت کند؟؟!

و عجیب تر آنجاست که این سایت به اصطلاح خبری٬ برای افزایش بازخورد خبر٬ تیتر مذکور را در ستون اخبار به رنگ “قرمز” در می‎آورد تا به اصطلاح اهالی رسانه‎ای٬ “بولد نمایی” کند.

همانطور که ملاحظه می فرمایید٬ این عکس هیچ ارزش خبری ندارد که این سایت دست به چنین اقدامی زده و اینکه تیتر را در ستون اخبار٬ بولد کرده است٬ بر مشکوک بودن این موضوع می افزاید.

464704
باشد اصلا قبول…! هرکس که خواست سایت خبری راه اندازی کند بسم الله.. . آقای مسوول اگر راه برای افتتاح هر سایت خبری باز است٬ کمترین کار ممکن٬ تشکیل تیمی برای ارزیانی کیفیت و محتوا است.

تشریح سخن بیهوده است و اگر قرار بر تاثیر گذاری باشد٬ همین چند سطر کار یک طومار را خواهد کرد. آن همه قلم زدیم و تذکرنامه سیاهه کردیم ولی کو گوش شنوا…

 

Share