تقدیر استاندار گیلان از پرفسور رضا افتخار گیلان + گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه پرفسور رضا چهره ماندگار ایران در جهان است، گفت: پاسداشت پرفسور رضا پاسداشت مقام علم و نام آوران ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی، استاندار گیلان در مراسم تجلیل مقام علمی پرفسور رضا در دانشکده فنی فومن با اشاره به اینکه گیلان سرزمین بزرگان ایران و جهان است، گفت: پروفسور فضل الله رضا اندیشمند و دانشمند برجسته گیلانی و چهره ماندگار ایران یکی از این فرزندان شایسته این دیار پرافتخار است که در تولید علم و فناوری در دنیای کنونی نقش تأثیرگذار دارد.

وی افزود: تلاش‌ها و کوشش‌های پروفسور رضا در توسعه علم و دانش سبب شده است که نام نیکی از ایران و ایرانی و مردمان فرهیخته گیلان در جهان طنین افکن شود.

نجفی تأکید کرد: تقدیر از خدمات علمی ارزنده این اندیشمند برجسته و پرآوازه در واقع پاسداشت مقام علم و نام آوران ایران اسلامی است.

استاندار گیلان در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی گفت: از میرزا تا پروفسور رضا، گیلان سرزمین بزرگانی است که مایه عزت و سربلندی ایران بوده‌اند.

پروفسور فضل ا… رضا نیز در این دیدار با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور باید از خود بپرسند که برای کشورمان چه کرده‌اند، گفت: بزرگان این دیار زنان و مردانی هستند که در گرمای هوا در شالیزارها سخت کوشانه در حال تلاش و کوشش هستند.

وی بهترین نوع خدمت را در خدمت مردم بودن دانست و با ابراز خرسندی از حضور در گیلان گفت: باید با قدر دانستن نعمات الهی گیلان در اندیشه خدمت به این مردم و دیار باشیم./شبستان

reza-prof (3) reza-prof (4) reza-prof (7) reza-prof (6) reza-prof (5) reza-prof (2) reza21

Share