تقدیر استاندار گیلان از برگزیدگان گیلانی المپیاد ملی مهارت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی در آیین تقدیر از این برگزیدگان که دریک فضای صمیمی برگزار شد گفت : استعدادها و پتانسیل های سرشاری در گیلان وجود دارد که نوید بخش آینده ای روشن برای این استان است . وی با بیان اینکه باید همه مسئولین و نخبگان تلاش کنند گیلان را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی در آیین تقدیر از این برگزیدگان که دریک فضای صمیمی برگزار شد گفت : استعدادها و پتانسیل های سرشاری در گیلان وجود دارد که نوید بخش آینده ای روشن برای این استان است .

وی با بیان اینکه باید همه مسئولین و نخبگان تلاش کنند گیلان را در شاخص های فرهنگی و اقتصادی به جایگاه اصلی خود برسانند افزود : نگاه حمایتی مسئولین نسبت به نخبگان جوان می تواند در حفظ و تقویت استعدادها و افکارشان برای پیشرفت و تعالی جامعه بسیار تأثیرگذار باشد .

نماینده عالی دولت درگیلان استفاده از اندیشه های جوانان نخبه را عاملی برای اشتغالزایی دانست و اظهار داشت : اگر با دلسوزی و نخبگی بتوانیم کار کنیم کشاورزی ، صنعت و فناوری ما در بخش های مختلف پیشرفت می کند .

najafi-

 

 دکتر نجفی بربهره گیری از فرصت ها تأکید کرد و گفت : جوانان این کشور بویژه نخبگان باید در کنار دید جهانی خود نگاه خدمت به میهن اسلامیشان را داشته باشند .

شمشادی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان نیز در این نشست هدف از برگزاری المپیاد ملی مهارت را استعداد یابی بین جوانان و ترویج فرهنگ مهارت آموزی اعلام کرد و افزود : اگر بتوانیم علم جوانان نخبه را به فناوری تبدیل کنیم می توانیم شاهد اشتغالزایی و رشد فکری بیشتر جامعه باشیم .

در این نشست هریک از برگزیدگان این المپیاد در فضای صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای حمایت از نخبگان پرداختند .

 گفتنی است  : در المپیاد ملی مهارت که از سوم تا هشتم آبان امسال در استان البرز برگزار شد احمد رضا ملاپور در رشته فناوری اطلاعات و مدیریت تیمهای تحت شبکه به مدال طلا ، صمد فلاح گنجه در رشته فناوری اتومبیل به مدال نقره ، آرتاخانعلی زاده در رشته طراحی گرافیک به مدال برنز و مهیار جعفری در رشته طلا و جواهرسازی و مرتضی شکری در رشته نقاشی خودرو به دیپلم افتخار دست یافتند .

Share