راهکاری برای فرار از اتهامات مربوط به فتنه

تشدید تحرکات اصلاح‌طلبان برای “احیای خاتمی” + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درباره انگیزه های اصلاح طلبان برای احیای خاتمی هنوز خبر دقیقی در دست نیست اما گفته می شود خاتمی برای برخی از حامیان فتنه به عنوان مهم ترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  تحرکات اصلاح طلبان و حامیان فتنه برای احیای سید محمد خاتمی و تبدیل کردن او به چهره مقبول نظام در هفته های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

تحرکات اصلاح طلبان و حامیان فتنه به اندازه ای است که آنها تقریبا هیچ فرصتی را برای مطرح کردن دوباره خاتمی و تحمیل او به عنوان چهره مقبول از دست نمی دهند.
اوج این تحرکات به مراسم یادبود نلسون ماندلا مربوط می شود که تعدادی از اصلاح طلبان در نامه ای با لحن بی سابقه از رییس جمهور خواستند تا “مصرانه” از خاتمی درخواست کند در مراسم مذکور حضور یابد که البته روحانی در نهایت پاسخ مطلوب اصلاح طلبان را به آنها نداد.
به علاوه، دیدارهای متناوب خاتمی با فعالان مختلف سیاسی و نیز برخی متهمان فتنه، مسئولان سابق دولت اصلاحات، هنرمندان و نیز جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همچنان ادامه دارد.

77825_983

دیدار خاتمی با نسرین ستوده، از محکومان فتنه

77826_841

جشن تولد ۷۰سالگی خاتمی

 

77827_107

 

حضور خاتمی در جشنواره سینما حقیقت

حیای خاتمی به قدری جدی است که که بر اساس اخبار منتشرشده در رسانه ها، اصلاح طلبان طرحی با نام ” احیای محمد خاتمی” به تصویب رسانده اند و در اولین گام تصمیم گرفته اند تا خاتمی برای ملاقات با مراجع تقلید به قم سفر کند.

درباره انگیزه های اصلاح طلبان برای احیای خاتمی هنوز خبر دقیقی در دست نیست اما گفته می شود خاتمی برای برخی از حامیان فتنه به عنوان مهم ترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است. بر این اساس عده ای از این افراد قصد دارند در صورت امکان خاتمی را نه در انتخبات دو دوره بعد بلکه در انتخابات آتی در سال ۹۶ به جای روحانی به عنوان کاندیدای خود معرفی کنند!

گفتنی است تحرکات اصلاح طلبان برای احیای خاتمی در حالی است که او یکی از افرادی دارای پرونده در خصوص فتنه ۸۸ است و هنوز هیچ اقدامی برای محاکمه او انجام نشده است. از همین رو تلاشها برای تحمیل او به نظام در راستای فراموشی نقش او در فتنه نیز ارزیابی می شود.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی صراط

Share