شهردار رشت در نشست شوراي معاونين:

تخلف ساختمانی نباید جزوی از منابع درآمدی شهرداری محسوب گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت ضمن تاکید بر ایجاد درآمد های پایدار شهری و تغییر نگاه ها نسبت به منابع درآمدی گفت: بنا نیست تخلف های ساختمانی جزوی از منابع درآمدی شهرداری محسوب گردند بلکه شهر و ساختار شهری امانتی است که از ما به آیندگان به ارث می رسد .

khalili 8به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت ,محمد ابراهیم خلیلی در نشست شورای معاونین،  ضمن تاکید بر ایجاد درآمد های پایدار شهری و تغییر نگاه ها نسبت به منابع درآمدی گفت: بنا نیست تخلف های ساختمانی جزوی از منابع درآمدی شهرداری محسوب گردند بلکه شهر و ساختار شهری امانتی است که از ما به آیندگان به ارث می رسد و نباید تصمیم گیری ها بر اساس رفع بحران از طریق درمان کوتاه مدت و در پی آن ایجاد مشکلات مدت دار برای آیندگان باشد.
خلیلی  تسهیل در صدور پروانه برای انبوه سازان و سرمایه گذاران را خواستار شد و افزود لازمه شهرسازی مطلوب و ایده آل، داشتن منابع پایدار است و پیدایش چنین منابعی تنها به صرف شعارها و گفتار ها میسر نمی گردد.
شهردار رشت با تشریح ویژگی درآمد های پایدار گفت: هدف ما امتداد مسیر سرمایه گذاری های کلان به منظور بهره مند ساختن نسل های آتی از امکانات مطلوب در شهری توسعه مدار است. وی با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات به همشهریان عنوان کرد: انتظار شهروندان از ما ارائه خدمات مطلوب می باشد و باید تلاش شود افزایش کیفیت خدمات همواره یک گام جلوتر از افزایش قیمت خدمات باشد. محمد ابراهیم خلیلی همچنین با بیان اینکه نیاز امروز شهرداری استفاده از نیروهای آماده به خدمت است گفت: تشخیص و شناسایی کارهای مهم تر از مهمترین کارهای مدیران به شمار می رود چرا که افکار بزرگ می تواند زمینه ساز کار بزرگ باشد.

شهردار رشت با اشاره به ضرورت بازنگری بسیاری از احکام کمیسیون ماده صد تاکید کرد: اعمال ممیزی واحد های مسکونی و صنفی و شناسایی افراد متخلف در حوزه ساخت و ساز شهری با شدت بیشتری باید انجام پذیرد و مشخص شدن وضعیت املاک شهرداری جهت جلوگیری از سوء استفاده و اعمال سیستم مناسب برای ساماندهی آن نیز باید از الویت ها محسوب گردد. وی در خاتمه تقویت زیباسازی ، بهره برداری از اندیشه های مدیریتی جامع و برنامه های مدون را دستور کار کلیه معاونین و مدیران شهرداری دانست و اظهار امیدواری کرد: با تلاش و به کارگیری نیروهای جوان و متخصص و حفظ استقلال مناطق و سازمانها به تمامی برنامه ریزی های انجام شده و مورد نظر دست پیدا کنیم. در ادامه این جلسه در خصوص برنامه ریزی جهت بهبود خدمت و سایر مباحث مدیریتی بحث و تبادل نظر شد.

Share