افشین ناظمی:

تا اطلاع ثانوی در تمرینات حاضر نمی شوم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی پس از شکست در مقابل فولاد اعلام کرد دیروز یکی از تلخ ترین روزهای زندگی من بود. تلخی شکست به کنار، هو شدن از سوی هواداری که جزیی از خانواده ماست، برایم فراموش نشدنی است.

دو بازیکن را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم/چرا تا بازیکنان از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نخواهند شد!؟
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان اعلام کرد که به دلیل اتفاقات حاشیه ای روی داده شده در بازی داماش – فولاد تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم
خودداری خواهم کرد.
2-1-2013124115426
وی در ادامه گفت: وقتی بازیکنی که سه سال با همه ی مشکلات در کنار تیم می ماند، مربی که عاشقانه خدمت می کند و مدیرعاملی که چون پدری دلسوز برای حل مشلات داماش با تمام دوستانش می جنگد و خود را خراب می کند تا داماش آباد شود، در نهایت مورد توهین و اتهام قرار می گیرند، دیگر حضور من در تمرینات داماش معنایی ندارد. من اگر امروز مثل همیشه در تمرینات حاضر می شدم معنایش این بود که نسبت به شاگردان و همکاران و مدیریت خود بی تفاوت هستم.
ناظمی در ادامه می گوید: من تصمیم داشتم همان ابتدای بازی که این فریادها بلند شده بود نیمکت را ترک کنم و به رختکن بروم، اما وظیفه ی مربی کری من و علاقه به همین هوادار و تیم موجب شد تا بر عصبانیت خودم غلبه کنم و کنار تیم باقی بمانم.
این هوادار همیشه نقطه ی قوت و دلیل سربلندی ما بود و هر چند تعداد افرادی که دست به این کار زده بودند معدود بود، اما ما از همین تعداد معدود هم انتظار جا خالی کردن نداشتیم. من از آن دو سه هزار نفر هواداری که محبت کردند و پشت تیم ماندند تشکر می کنم، اما آن دویست سیصد نفر که توهین کردند، دل همه را شکستند.
سرمربی داماش که حتی ناراحت تر از بعد از بازی با ملوان به نظر می آید در پایان گفت: پس از بازی با ملوان هفت هشت ده نفر به من بی احترامی کردند اما به احترام پانزده بیست هزار هواداری که آمدند و ناراحت به خانه رفته بودند سکوت کردم. اما متاسفانه این بار گروهی به بازیکن و مربی و مدیرعامل توهین کردند و این برای من غیرقابل قبول است. بازهم می گویم همه ی عشق و دلگرمی تمام مجموعه ی داماش در همه ی این سالهای فشار و سختی این هوادار است و شاید اگر آنها نبودند تا امروز همه ول کرده بودند و کنار می کشیدند ، بعد همان کسانی که در واقع صاحب تیم هستند می آیند و حرفهایی می زنند که اساس تیم را به هم می زند، دیگر هیچ راهی به جز عدم شرکت در تمرین برایم باقی نمی ماند.
منبع:گل/
Share