بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت سفر زیارتی راهیان نور برگزار می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به همت ستاد اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت سفر زیارتی راهیان نور برگزار می شود.

rahiyan3_4127_4181به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به همت ستاد اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت سفر زیارتی راهیان نور برگزار می شود.
محمد مصطفی یوسف زاده مسؤل ستاد اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت :  این سفر های راهیان نور با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ والا و متعالی ایثار ، جهاد و شهادت برگزار می شود . لیکن چند سالی هست که با فرمان مقام معظم رهبری ، با شور و نشاطی مضاعف در دانشگاه ها با متولی گری بسیج دانشجویی اجرا می گردد.

یوسف زاده در ادامه اظهار داشت : بسیج دانشجویی پیام نور رشت در نظر دارد در اسفند ماه سال جاری به برگزاری این سفر زیارتی اقدام کند. و خبر داد تدابیر خاص و الویت های سفر امسال ، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در سطح دانشگاه پیش از سفر و نیز تمرکز بر برنامه های فرهنگی ویژه در طول سفر با همکاری طلاب و راویان برادر و خواهر در هر ماشین بطور مجزا و زیارت قم و جمکران می باشد.

در پایان یوسف زاده گفت : ظرفیت پیش بینی شده برای اردوی راهیان امسال با افزایش نسبی تا ۱۹۰ نفر متشکل از دانشجویان برادر و خواهر این دانشگاه می باشد و اعلام کرد آغاز ثبت نام از اول دی ماه سال جاری به مدت دو ماه می باشد که به دو شیوه حضوری و پیامکی از طریق سامانه این پایگاه با ارسال کد *نام*نام خانوادگی*کدملی به شماره ۳۰۰۰۲۶۲۵۲۴ صورت می گیرد.

Share