برگزاری نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، نخستین نشست تخصصی” نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان” در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذرماه در این منطقه برگزار می شود. دراین نشست تخصصی که باهدف معرفی ظرفیتها، مزایا و معافتیهای قانونی و بررسی جایگاه منطقه آزاد انزلی در توسعه […]

azadبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، نخستین نشست تخصصی” نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان” در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذرماه در این منطقه برگزار می شود.

دراین نشست تخصصی که باهدف معرفی ظرفیتها، مزایا و معافتیهای قانونی و بررسی جایگاه منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی استان، به عنوان مهمترین کانون توسعه اقتصادی گیلان برگزار می شود مدیران استانی دستگاههای اجرایی مرتبط با این منطقه، سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی حضور دارند.

بنابراین گزارش در این نشست، سرمایه گذاران، صنعتگران و تولید کنندگان به بیان مسائل و دغدغه های حوزه فعالیت خود پرداخته و مسئولین ذیربط نیز ضمن آشنایی بیش از پیش با مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی، پاسخگوی سئوالات مطروحه خواهند بود تا زمینه لازم برای برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب جهت مرتفع نمودن مشکلات فراهم آید.

سازمان منطقه آزاد انزلی براین باور است که برگزاری چنین نشست هایی نقش بسزایی در بهره گیری از نظرات و پیشنهادات فعالین اقتصادی منطقه در تدوین استراتژی و برنامه های اقتصادی آینده سازمان دارد ، چرا که توسعه اقتصادی، افزایش تولیدات، صادرات و اشتغالزایی در گرو توانمندی و حضور موثر  بخش خصوصی در روند تصمیم سازی و تصمیم گیری بوده و این امر نیز زمانی محقق خواهد شد که مشکلات پیش روی فعالیت آنها در این منطقه رفع و زمینه برای بهره گیری از ظرفیتهای بالقوه سرمایه گذاری فراهم شود.

گفتنی است این کارگاه تخصصی از سوی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

Share