برگزاری مراسم معارفه شهردار جدید املش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان، نماینده مردم رودسر و املش، فرماندار رودسر و املش و جمعی از مسئولان محلی ” حسن پور قربان ” به عنوان شهردار جدید املش معرفی شد. نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه در مراسم تودیع و […]

shahrdarبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان، نماینده مردم رودسر و املش، فرماندار رودسر و املش و جمعی از مسئولان محلی ” حسن پور قربان ” به عنوان شهردار جدید املش معرفی شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر املش را دارای ظرفیت ها و توانمندی های بالایی در امر توسعه عنوان کرد و  افزود: بدون شک در چند سال آینده املش به یکی از شهرهای پرافتخار کشور تبدیل خواهد شد.

محمد مهدی رهبری املشی مسئولیت در نظام اسلامی را بسیار خطیر دانست و افزود: به دلیل این امر مهم مسئولان هم باید به خواسته های مردم پاسخ دهند و هم بایستی در پیشگاه الهی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه هم اکنون شهرداری ها به صورت خودگردان اداره می شوند، گفت: عمران و آبادانی شهر به همگرایی شورا ها و خلاقیت شهردار بستگی دارد.

محمد آقاجانزاده با تاکید بر اینکه همه آحاد مردم باید بدانند مسئولان خدمتگزار واقعی و با دل و جان برای خدمت آماده اند، افزود: همکاری نزدیک مردم با مسئولان را عامل توسعه شهری برشمرد و بر ضرورت این تعامل تاکید کرد./  مهر

 

Share