برای رسیدن به اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ به شتاب بیشتری نیاز داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈغلامعلی جعفرزادهˈ روز شنبه در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان گیلانی در چهاردهمین دوره مسابقه های ملی مهارت انتخاب مسابقه های جهانی ۲۰۱۵ برزیل در رشت افزود: شاخص های پیشرفت برای رسیدن به چشم انداز ۱۴۰۴ خوب اما سرعت حرکت کند است که بایستی تلاش بیشتری در این زمینه انجام […]

جعفرزاده.jpg3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈغلامعلی جعفرزادهˈ روز شنبه در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان گیلانی در چهاردهمین دوره مسابقه های ملی مهارت انتخاب مسابقه های جهانی ۲۰۱۵ برزیل در رشت افزود: شاخص های پیشرفت برای رسیدن به چشم انداز ۱۴۰۴ خوب اما سرعت حرکت کند است که بایستی تلاش بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت ها و افتخارآفرینی جوانان در زمینه های مختلف اظهار کرد: هنور برای رسیدن به نقطه ای که شایسته ما ایرانیان است، فاصله زیادی وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اقتصاد را وابسته به تولید دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد ما زمانی متحول می شود که تولید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کار بدون تولید در صنعت معنی ندارد، تصریح کرد: تولید نیز زمانی موفق خواهد بود که صرفه اقتصادی داشته باشد و صرفه اقتصادی نیز زمانی تحقق می یابد که تمام مبانی علمی را به کار گیریم.

جعفرزاده تاکید کرد: برای راهیابی در عرصه بازار جهانی باید برای جایگاه علم در صنعت ارزش قائل شویم.

وی با بیان اینکه وضع قوانین نیاز به کمک متفکران دارد، خاطرنشان کرد: از جوانان می خواهیم که در قانون ثبت اختراعات و اکتشافات کمک کننده ما نمایندگان باشند .

جعفرزاده ضمن قدردانی از افتخارآفرینان گیلانی در چهاردهمین دوره مسابقه های ملی مهارت تصریح کرد: برگزاری این مسابقه ها راهی برای ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت است.

پنج نفر از جوانان افتخارآفرین استان گیلان در چهاردهمین دوره مسابقه های ملی مهارت انتخابی مسابقه های جهانی ۲۰۱۵ برزیل روز شنبه طی مراسمی در رشت تجلیل شدند.

سه جوان گیلانی به نام های احمدرضا ملاپور در رشته فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های تحت شبکه مدال طلا، صمد فلاح در فناوری خودرو مدال نقره و آرتا خانعلی زاده در رشته فناوری طراحی گرافیک مدال برنز را در مسابقه های ملی مهارت به خود اختصاص دادند.

مهیار جعفری در رشته جواهرسازی و مرتضی شکری در رشته نقاشی خودرو از دیگر جوانان گیلانی هستند که در مسابقه های یاد شده دیپلم افتخار را به دست آوردند.

چهاردهمین دوره مسابقه های ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۱۵ برزیل، سوم تا هشتم آبان امسال در استان البرز برگزار شد./ایرنا

Share