غلامعلی جعفرزاده:

باید دید ۱+۵ در آینده تا چه حد به تعهداتش پایبند است

نماینده رشت گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار طبق گفته های آقای رئیس جمهور حق غنی سازی هسته ای ایران به رسمیت شناخته شده و در متن توافق نامه آمده، این حرکت موفقیت و گام اولیه مثبت در این زمینه تلقی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی درخصوص نتایج مذاکرات ژنو اظهار داشت: با توجه به اینکه برای اولین بار طبق گفته های آقای رئیس جمهور  حق غنی سازی هسته ای ایران به رسمیت شناخته شده و در متن توافق نامه آمده، این حرکت موفقیت و گام اولیه مثبت در این زمینه تلقی می شود.jafarzadeh2-300x180

وی تاکید کرد: یکی ازخط کش های سنجش عملکرد ما در مذاکرات عصبانیت رژیم صهیونیستی است؛ الان وقتی می بینیم که اسرائیل از این اقدام ناراحت است و دست به فحاشی به اعضای ۱+۵ زده جا دارد که این اقدام را یک قدم موثر برای رسیدن به مطلوب بدانیم.

جعفرزاده افزود: باید دید در در آینده طرف مقابل تا چه حد به تعهداتش پایبند است.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات متناقض طرف آمریکایی بیان کرد: اینها جوابی به عملکرد گذشته خود و اظهار نظراتشان و دروغ پردازی هایی که علیه ایران راه انداختند، ندارند. لذا الان مجبورند مطالبی را جهت حفظ چهره خودشان و غروری که برای خود قائل اند، بگویند.

Share