مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی:

باشگاه ملوان را به سادگی واگذار نمی‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: تا زمانی که از شرایط سرمایه‌گذاری باشگاه ملوان اطمینان حاصل نشود باشگاه را به سادگی واگذار و هیچ ورقه‌ای را امضا نمی‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صادق درودگر در جلسه مسئولان این شهرستان با اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان، با بیان اینکه سابقه ۳۲ ساله در ورزش و ۱.۵ ساله در ملوان دارم، اظهار کرد: اگر همین فردا به بنده بگویند از ملوان برو، می‌روم.dorodgar

وی افزود: به خاطر ملوان و هواداران این تیم نزد رئیس جمهور، نوبخت و نمایندگان مجلس رفته‌ام تا بتوانم کمکی برای ملوان انجام دهم.

این مسئول با ابراز علاقه‌مندی خود به تیم ملوان، افزود: همواره با داشتن مسئولیت و با بدون مسئولیت در کنار ملوان می‌مانم.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی ادامه روند فعالیت این باشگاه را مهم‌تر از خواسته خود ذکر کرد و گفت: این باشگاه باید در هر شرایطی به فعالیت خود ادامه داد.

درودگر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق مصوبه‌ای که اخیراً به تصویب رسیده است، سازمان منطقه آزاد انزلی باید بخشی از سهام باشگاه ملوان را در اختیار بگیرد.

وی، تصویب کمک به باشگاه ملوان توسط ستاد کل نیروهای مسلح را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره خریدار جدید باشگاه ملوان بندرانزلی متذکر شد: تا زمانی که از شرایط سرمایه‌گذار جدید اطمینان حاصل نکنم هیچ ورقه‌ای مبنی بر واگذاری باشگاه امضا نمی‌شود.

Share