مدير روابط عمومي باشگاه داماش:

باشگاه داماش گیلان هفته دیگه منحل می شود ؟؟؟؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،احمدی سروانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان از انحلال احتمالی این باشگاه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، داماش گیلان بعد بازی با فولاد خوزستان منحل خواهد شد.. !
1513337_611553982225182_826305078_nاحمدی سروانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان از انحلال احتمالی این باشگاه در هفته آینده خبر داد.

وی  اعلام کرد که به باشگاه اعلام شده که دیگر هیچ گونه پرداختی به این باشگاه طبق دستورات قضایی داده نمی شود و این برخلاف آن چیزی بوده که به این باشگاه اعلام شده بوده است.

با توجه به اینکه اوضاع مالی باشگاه نامناسب است و این باشگاه حتی پول رزور هتل را ندارد این هفته با مشکلاتی که دارد به میدان می رود ولی برای هفته آینده حتی پول تهیه بلیت سفر به تهران را ندارد و به همین دلیل هفته آینده با توجه به شرایط سخت مالی که هست احتمال زیاد در صورتی که فوری به این باشگاه پول نرسد اعلام انحلالی این باشگاه و در پی آن کناره گیری عابدینی از این باشگاه اعلام می شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی
Share