بازگشت۱۶ میلیارد تومان دانشگاه ایرانیان به حساب ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی بانک , معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری  با یادآوری برداشت ۱۶ میلیارد تومان در زمان دولت گذشته برای دانشگاه ایرانیان، گفت: با اقداماتی که انجام شد، حدود یک ماه پیش، این رقم به حساب ریاست جمهوری بازگشت. وی، دلیل تاخیر در برگشت این مبلغ را مسدود شدن […]

bank-mبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی بانک , معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری  با یادآوری برداشت ۱۶ میلیارد تومان در زمان دولت گذشته برای دانشگاه ایرانیان، گفت: با اقداماتی که انجام شد، حدود یک ماه پیش، این رقم به حساب ریاست جمهوری بازگشت.

وی، دلیل تاخیر در برگشت این مبلغ را مسدود شدن حساب بیان کرد و افزود: بعد از آن که افشاء شد مبلغ ۱۶ میلیارد تومان خارج از سیستم برداشت شده است، مراجع نظارتی نسبت به مسدود کردن این حساب اقدام کردند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: به دلیل مسایل قانونی، دادستانی دیوان محاسبات و دادستانی کل این حساب را مسدود کرده بودند.

بانک خاطرنشان کرد: بعد از هماهنگی با دادستانی و دیوان محاسبات حدود یک ماه گذشته این مبلغ وصول و وارد حساب ریاست جمهوری شد.

وی با بیان این که ساختمان لادن در حال حاضر در اختیار ریاست جمهوری است، افزود: مقدمات اولیه فراهم شده و در این زمینه در آینده نزدیک تصمیم گیری می شود.
وی ادامه داد: فرآیند بازپس گیری این ساختمان طبیعی نبود و متاسفانه با مقاومت هایی که از سوی دانشگاه ایرانیان روبرو شد، تحویل این ساختمان چهار ماه طول کشید.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با هماهنگی های وزیران دادگستری و صنعت و معدن و تجارت، وزارت دادگستری به یکی از ساختمان های وزارت صنایع واقع در خیابان ولیعصر (ع) منتقل می شود و دو معاونت ریاست جمهوری به ساختمان لادن می روند./ایرنا

 

Share