بازدید ۱۰۰ هزار نفری و خرید ۸۰۰ میلیونی مردم از نمایشگاه کتاب گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور  با اشاره به استقبال مردم گیلان از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان، اظهار داشت: در مدت یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب تعداد ۱۰۰ هزار نفر مردم گیلان که بیشتر قشر جوان بودند از آن بازدید کردند. وی، برپایی نمایشگاه کتاب را در ایجاد علاقه‌مندی و ترویج […]

26542به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور  با اشاره به استقبال مردم گیلان از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان، اظهار داشت: در مدت یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب تعداد ۱۰۰ هزار نفر مردم گیلان که بیشتر قشر جوان بودند از آن بازدید کردند.

وی، برپایی نمایشگاه کتاب را در ایجاد علاقه‌مندی و ترویج مطالعه کتاب تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: در مدت مذکور مردم گیلان ۸۰۰ میلیون تومان کتاب خریداری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: ۴۰۰ میلیون تومان از مبلغ مذکور مربوط به بن تخفیف ۴۰ درصد کتاب از نمایشگاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب ۴۰۰ نفر ناشر در آن حضور داشتند، تصریح کرد: حدود ۲۰۰ غرفه در نمایشگاه بزرگ کتاب به عرضه کتاب علاقه‌مندان فعالیت داشتند.

اسماعیل‌پور، یکی از اصلی‌ترین افزایش عمومی جامعه را مطالعه مفید کتاب دانست.

به گزارش فارس، نهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۸ آبان امسال به مدت یک هفته در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی گیلان دایر بود.

Share