بازدید شهردار بندرانزلی از نمایشگاه گل و گیاه و المان شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار بندرانزلی از نمایشگاه گل و گیاه و المان شهری که به همت سازمان همیاری شهرداریها در محل نمایشگاهای استان گیلان برگزار شده بود دیدن کرد .   رضا پور شعبان پس از بازدید از غرفه ها و آثار و المانهای موجود هدف از حضور در این نمایشگاه را […]

anzaliبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار بندرانزلی از نمایشگاه گل و گیاه و المان شهری که به همت سازمان همیاری شهرداریها در محل نمایشگاهای استان گیلان برگزار شده بود دیدن کرد .

 

رضا پور شعبان پس از بازدید از غرفه ها و آثار و المانهای موجود هدف از حضور در این نمایشگاه را استفاده از توانمندیهای موجود با توجه به نیاز فعالیت و بهره برداری شهرداریها در بخش دانست و افزود باید شهر انزلی را از نمادها و تندیسهای زیبا و پرمعنی که علاوه بر رعایت ظرافتهای هنری با اقلیم و سنتهایمان همخوانی داشته باشد غنی سازیم .

 

وی خاطر نشان کرد برخی از آثار مانند تندیس فرشته و المان نیایش دراین نمایشگاه مورد توجه قرار گرفت که می توان در مکانهای مناسب مانند میادین و بوستانها و یادمان شهداء مورد استفاده قرار داد .

شایان ذکر است : کلیه اعضای کارگروه زیبا سازی شهری شهرداری بندرانزلی با دستور شهردار از این نمایشگاه دیدن کردند تا با بررسی آثار عرضه شده ، نیازمندیهای شهردار بندرانزلی را مدنظر قرار دهند./انزلی کلاب

Share